Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Przejąłeś dowodzenie firmą w złym dla niej momencie. Cóż, często kiedy w firmie dzieje się źle, centrala, inwestorzy, czy rada nadzorcza decyduje o tym, że należy zmienić osobę dowodzącą. Z jednej strony jest to dla niej (tej nowej osoby) wielkie ryzyko, ale i wielka szansa – wyciągnąć firmę z dołka niejednokrotnie jest ciężej i trudniej niż stworzyć zupełnie nową. 

     
    Przejąłeś dowodzenie firmą w złym dla niej momencie. Cóż, często kiedy w firmie dzieje się źle, centrala, inwestorzy, czy rada nadzorcza decyduje o tym, że należy zmienić osobę dowodzącą. Z jednej strony jest to dla niej (tej nowej osoby) wielkie ryzyko, ale i wielka szansa – wyciągnąć firmę z dołka niejednokrotnie jest ciężej i trudniej niż stworzyć zupełnie nową.mW zależności od sytuacji w jakiej firma jest, czego dowiesz się zapewne po dogłębnej analizie, będziesz zapewne zmuszony podjąć radykalne kroki. Kiedy już uporasz się z największymi wyzwaniami, przyjdzie pora na ponowne budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
     
    Nie należy jednak wykluczyć, że u podstaw wszelkich problemów (zwłaszcza jeżeli firma działa w sektorze e-commerce, handlowym czy usługowym) leży właśnie szerząca się zła opinia o firmie. Zastanów się i spróbuj przypomnieć kiedy ostatnio sam szukałeś opinii o jakimś produkcie, czy firmie, to które opinie bardziej przykuły Twoją uwagę? No właśnie – jedna zła opinia dla szukającego znaczy więcej niż kilkanaście pozytywnych.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zobacz szkolenia z najskuteczniejszych technik motywacyjnych, zbuduj zaangażowanie swojego zespołu, dowiedz się jak efektywnie zarządzać zespołem i rozwojem w firmie. Wybierz nasze szkolenia: szkolenia z zarządzania, szkolenia dla administracji, szkolenie zarządzanie projektami.

    Zapoznaj się z całą listą szkoleń menadżerskich

    Oczywiście może być tak, że złe opinie są jak najbardziej zasłużone, warto więc je przeanalizować, i jakkolwiek dziwnie może to zabrzmieć, podziękować za nie. Samo zarządzanie negatywnymi opiniami i sposób przekuwania ich na Twoją korzyść, z pewnością będziesz miał okazję poznać na warsztatach poświęconych właśnie budowaniu wizerunku firmy.
     
    Jeżeli zdecydujesz się wziąć udział w takim szkoleniu, nie zwolni Cię to z obowiązku wyznaczenia przynajmniej jednej osoby, której zadaniem będzie czuwanie nad pojawiającymi się, głównie w sieci, opiniami. Nie musi być to jej jedyny obowiązek, jednak musi być wykonywany systematycznie.

    Pamiętaj, że Internet to nie tylko potężne narzędzie, w którym możesz się reklamować i zdobywać nowych kontrahentów, to także medium, za pomocą którego informacja przenosi się w bardzo szybkim czasie. Raz wrzucona do sieci informacja pozostanie tam na zawsze. Dlatego tak bardzo na szkoleniach podkreślana jest konieczność stałej kontroli informacji, jakie pojawiają się w sieci.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025