Budowanie wizerunku pracodawcy

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś od znajomych zajmujących się rekrutacją lub prowadzących własną firmę, że o dobrego pracownika naprawdę dzisiaj trudno. Niejednokrotnie skarżyli się też, że osoby, które przeszły już przez kilka etapów rekrutacji i została im złożona oferta nagle wycofują się z rozmów. A może mieli tę nieprzyjemność, że osoba, która już podpisała umowę jednak nie stawiła się w pracy i próbuje wycofać z porozumienia? 

     
    Zapewne niejednokrotnie słyszałeś od znajomych zajmujących się rekrutacją lub prowadzących własną firmę, że o dobrego pracownika naprawdę dzisiaj trudno. Niejednokrotnie skarżyli się też, że osoby, które przeszły już przez kilka etapów rekrutacji i została im złożona oferta nagle wycofują się z rozmów. A może mieli tę nieprzyjemność, że osoba, która już podpisała umowę jednak nie stawiła się w pracy i próbuje wycofać z porozumienia?
     
    Cóż, czasami po prostu ich oferta mogła przegrać z inną, która w międzyczasie została złożona kandydatowi. Zdarzają się jednak także takie przypadki, kiedy to po kolejnych etapach kandydat sam zaczyna szukać informacji o firmie – i to nie tylko tych łatwo dostępnych na stronach firmowych, ale również po forach branżowych portalach społecznościowych, czy pytając wśród znajomych. I tak, może się okazać, że taka osoba trafi na przykład na swojego poprzednika.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak budować wiarygodność, autorytet i charyzmę, czyli jak stać się liderem transformacyjnym - zapraszamy na szkolenie z przywództwa.

    Zobacz też:

    Od tego, w jaki sposób rozstał się on z Twoją firmą będzie zależało w jaki sposób Cię opisze. Nawet jeśli rozstaliście się w dobrych stosunkach, ale sama praca (atmosfera, podejście szefa do pracownika, zespół współpracowników) nie należała do najlepszych może o tym poinformować swojego potencjalnego następcę. Jeszcze gorzej może być w przypadku, jeśli w Twojej formie dochodziło do sytuacji mobbingowych, dyskryminacji, opóźnień w wynagrodzeniach, czy zbyt dużej liczby nadgodzin, lub łamaniu innych praw pracowniczych, jak choćby prawo do urlopu wypoczynkowego.
     
    Możesz kontrolować treści, które są zamieszczane na Twojej stronie internetowej, czy w prasie branżowej (artykuły sponsorowane), jednak tego, co pojawia się w czeluściach sieci już nie, W takim przypadku pomóc może tylko szeroko zakrojona akcja pod tytułem budowanie wizerunku pracodawcy. Może się okazać, że jednak sam nie jesteś w stanie sobie z tym poradzić.

    Możesz więc wybrać się na szkolenie, które przeprowadzi Cię przez meandry tworzenia dobrego wizerunku, lub możesz wynająć firmę specjalizującą się w PR, ale jest to rozwiązanie droższe, poza tym wiedza zdobyta na szkoleniu zostanie wraz z Tobą w firmie, a wynajęta agencja po zrobieniu swojego odejdzie.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025