Budowanie wizerunku pracodawcy

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś od znajomych zajmujących się rekrutacją lub prowadzących własną firmę, że o dobrego pracownika naprawdę dzisiaj trudno. Niejednokrotnie skarżyli się też, że osoby, które przeszły już przez kilka etapów rekrutacji i została im złożona oferta nagle wycofują się z rozmów. A może mieli tę nieprzyjemność, że osoba, która już podpisała umowę jednak nie stawiła się w pracy i próbuje wycofać z porozumienia? 

     
    Zapewne niejednokrotnie słyszałeś od znajomych zajmujących się rekrutacją lub prowadzących własną firmę, że o dobrego pracownika naprawdę dzisiaj trudno. Niejednokrotnie skarżyli się też, że osoby, które przeszły już przez kilka etapów rekrutacji i została im złożona oferta nagle wycofują się z rozmów. A może mieli tę nieprzyjemność, że osoba, która już podpisała umowę jednak nie stawiła się w pracy i próbuje wycofać z porozumienia?
     
    Cóż, czasami po prostu ich oferta mogła przegrać z inną, która w międzyczasie została złożona kandydatowi. Zdarzają się jednak także takie przypadki, kiedy to po kolejnych etapach kandydat sam zaczyna szukać informacji o firmie – i to nie tylko tych łatwo dostępnych na stronach firmowych, ale również po forach branżowych portalach społecznościowych, czy pytając wśród znajomych. I tak, może się okazać, że taka osoba trafi na przykład na swojego poprzednika.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak budować wiarygodność, autorytet i charyzmę, czyli jak stać się liderem transformacyjnym - zapraszamy na szkolenie z przywództwa.

    Zobacz też:

    Od tego, w jaki sposób rozstał się on z Twoją firmą będzie zależało w jaki sposób Cię opisze. Nawet jeśli rozstaliście się w dobrych stosunkach, ale sama praca (atmosfera, podejście szefa do pracownika, zespół współpracowników) nie należała do najlepszych może o tym poinformować swojego potencjalnego następcę. Jeszcze gorzej może być w przypadku, jeśli w Twojej formie dochodziło do sytuacji mobbingowych, dyskryminacji, opóźnień w wynagrodzeniach, czy zbyt dużej liczby nadgodzin, lub łamaniu innych praw pracowniczych, jak choćby prawo do urlopu wypoczynkowego.
     
    Możesz kontrolować treści, które są zamieszczane na Twojej stronie internetowej, czy w prasie branżowej (artykuły sponsorowane), jednak tego, co pojawia się w czeluściach sieci już nie, W takim przypadku pomóc może tylko szeroko zakrojona akcja pod tytułem budowanie wizerunku pracodawcy. Może się okazać, że jednak sam nie jesteś w stanie sobie z tym poradzić.

    Możesz więc wybrać się na szkolenie, które przeprowadzi Cię przez meandry tworzenia dobrego wizerunku, lub możesz wynająć firmę specjalizującą się w PR, ale jest to rozwiązanie droższe, poza tym wiedza zdobyta na szkoleniu zostanie wraz z Tobą w firmie, a wynajęta agencja po zrobieniu swojego odejdzie.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.