Czego uczą szkolenia sprzedażowe?

Zysk rodzi zysk. Sprzedaż pociąga za sobą kolejne sprzedaże. Dlatego tak ważnym jest, by wiedzieć, jak sprzedawać, żeby osiągać satysfakcjonujące nas wyniki i nasze cele wyznaczane każdego dnia podczas naszej pracy.

27 czerwca 2017
zdjęcie - Czego uczą szkolenia sprzedażowe?

Każdemu, kto chce osiągać sukcesy i wymierne dochody w tej dziedzinie, z pewnością nie zaszkodzą szkolenia sprzedażowe. Takie szkolenia dla sprzedawców mają na celu nie tylko przedstawienie prostych trików marketingowych, ale przede wszystkim mają nauczyć, jak orientacyjnie poruszać się w świecie sprzedaży, jak wykorzystywać nadarzające się okoliczności i jak sprawiać, by nasz klient poczuł potrzebę oferowanego mu produktu.


Aby skutecznie sprzedawać, trzeba posiąść wiedzę i umiejętności związane przede wszystkim z komunikacją z naszym rozmówcą. Nie tylko musimy wiedzieć, jak przekazać wiedzę na temat produktu czy usługi, korzyści oraz wszystkie niezbędne informacje, ale przede wszystkim musimy otworzyć się na naszego klienta, zrozumieć jego potrzeby oraz umiejętnie dopasować korzyści płynące z użytkowania produktu czy usługi do jego określonych potrzeb. W tym tkwi prawdziwy sekret i to właśnie ten zestaw umiejętności posiadają przedstawiciele największych firm na całym świecie, które zarabiają miliardy dolarów rocznie - firma Apple, Microsoft i wiele innych. Kluczem jest zrozumienie potrzeb klienta, przedstawienie mu produktu w jak najkorzystniejszym świetle i przekonanie, że on tego potrzebuje, że jest to właśnie tym, o czym od dawna marzył.

Oczywiście, bez właściwej otoczki reklamowej obejść się nie może. Z klientem, bez względu na to, czy rozmawiamy z nim przez telefon, czy rozmawiamy z nim twarzą w twarz, musimy zawsze pozostać szczerym. Przy pierwszej próbie zatajenia ważnych dla niego informacji nasza sprzedaż może nie zostać sfinalizowana, a tym samym my stracimy swój potencjalny zysk. Jak przedstawiać niekorzystne informacje i obracać je na korzyść klienta - o tym również dowiemy się podczas szkolenia dla sprzedawców.

Niezależnie od tego, jak dobre wyniki sprzedażowe osiągasz - szkolenia sprzedażowe zawsze mogą nauczyć Cię czegoś nowego, pozwolić przećwiczyć już poznane wcześniej techniki, a tym samym doprowadzić do radykalnego zwiększenia Twoich wyników sprzedażowych i oczywiście - uzyskania znacznie większego dochodu z tytułu otrzymywanej od sprzedaży prowizji i nie tylko.

 

Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji. Zdobądź kluczowe techniki dla każdego etapu sprzedaży. Obsługuj klienta profesjonalnie. Poznaj kim jest twój rozmówca, co myśli i czego się obawia. Takie umiejętności zdobędziesz biorąc udział w naszych szkoleniach sprzedażowych. Zobacz: szkolenia sprzedaż, szkolenia negocjacje, szkolenia z obsługi klienta. Zapraszamy również do działu: szkolenia managerskie
Gamma. Najlepsza firma szkoleniowa roku. Zapraszamy!

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
13 listopada 2018
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów i jakie czynniki mogą wpływać na to, co mówimy i robimy, w tym także – co kupujemy. Co najlepsze, ta wiedza naukowa jest łatwo dostępna i może pomóc ci w zostaniu świetnym sprzedawcą.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.