Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?

Nie da się ukryć, że praca w telemarketingu bywa pracą stresującą. Ciągły kontakt z potencjalnymi klientami nierzadko sprawia, że pracownicy czują się przemęczeni oraz zestresowani. Na pewno ciężko w takim stanie o wysoką skuteczność wykonywanej pracy.

Gamma - Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?

Czy każdy telemarketer musi znać techniki negocjacyjne?

Nie da się ukryć, że praca w telemarketingu bywa pracą stresującą. Ciągły kontakt z potencjalnymi klientami nierzadko sprawia, że pracownicy czują się przemęczeni oraz zestresowani. Na pewno ciężko w takim stanie o wysoką skuteczność wykonywanej pracy.

Aby więc podnieść swoją skuteczność należy w pierwszej kolejności zatroszczyć się o wewnętrzny sposób. Nie możemy pokazać klientowi, że nas irytuje, nawet jeżeli mamy gorszy dzień w pracy.

Dobrze by było nauczyć się więc trzymać swoje nerwy na wodzy, w czym pomóc mogą nam techniki relaksacyjne. Oczywiście oprócz technik relaksacyjnych należy znać również skuteczne techniki sprzedażowe oraz negocjacyjne, dzięki którym wzrośnie nasza sprzedaż.

Na pewno dobrze byłoby pamiętać o tym w jaki sposób możemy skusić klienta do skorzystania z usług naszej firmy. Dobrze jest wyczuć najpierw potrzeby klienta. Wówczas łatwiej nam będzie dopasować do jego potrzeb odpowiedni produkt z naszej oferty.

Nie ulega wątpliwości, że najkorzystniej byłoby przedstawiać produkty oraz usługi oferowane przez firmę w jak najlepszym świetle. Warto więc zainteresować klienta produktem, podkreślić, że nie ma takiego drugiego na rynku.

Z całą pewnością telemarketer powinien również wiedzieć co robić, gdy klient domaga się zmniejszenia ceny produktu lub usługi. Większość firm oferuje możliwość negocjacji z klientami. Jeżeli więc mamy takową możliwość, skorzystajmy z niej.

Nie obiecujmy jednak większych zniżek niż te, na których udzielenie pozwolił nam pracodawca. Jeśli zależy nam na tym, aby być skutecznym telemarketerem bierzmy udział w systematycznych i regularnie organizowanych szkoleniach.

Szkolenie telemarketing oraz szkolenia negocjacje będą więc bardzo przydatne dla każdego telemarketera, bez względu na to czy jest on początkujący czy nieco bardziej doświadczony. Z całą pewnością należy wskazać, że szkolenie powinno zostać poprowadzone przez dobrze wykwalifikowanego i należycie doświadczonego szkoleniowca. Dzięki temu istnieją spore szanse na to, że szkolenie będzie skuteczne.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025