Dobre szkolenie z obsługi klienta

Dobre szkolenie z obsługi klienta pomaga w podniesieniu standardu obsługi w firmie, dzięki czemu pozwala na poprawienie jej wizerunku.

zdjęcie - (the_title())

    Dzięki opanowaniu podstawowych technik z tego zakresu, pracownicy unikną popełniania podstawowych błędów.

    Szkolenia z obsługi klientów mają kilka celów. Ich zadaniem jest między innymi przekazanie pracownikom technik efektywnej komunikacji zarówno w rozmowie bezpośredniej, jak i w trakcie kontaktu telefonicznego. Szkolenia powinny również kłaść nacisk na rozwój praktycznych umiejętności. Ważne jest również przygotowanie pracowników do prowadzenia profesjonalnej obsługi w sytuacjach trudnych lub wyjątkowych. Korzyści wynikające z takich szkleń są ogromne. Przede wszystkim profesjonalna obsługa przekłada się na większe zadowolenie klientów, a także pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.

    Jak powinno wyglądać dobre szkolenie? Jak już zostało wspomniane, tego typu szkolenia powinny kłaść duży nacisk na rozwój praktycznych umiejętności. Doskonałymi przykładami, które wykorzystuje się w czasie szkoleń są autentyczne materiały, np. nagrania z rozmów telefonicznych lub treść korespondencji prowadzonej między pracownikami i klientem. Dzięki wykorzystaniu takich materiałów można łatwo wychwycić podstawowe błędy, które mogą się zdarzyć każdemu.

     

    Gamma - firma szkoleniowa roku. Może interesuje Cię rozwój umiejętności menadżerskich? Zapoznaj się z: szkolenie managerskie, szkolenie zarządzanie ludźmi. Zapraszamy! Chcesz zostać lepszym sprzedawcą? Zobacz nasze: szkolenia sprzedażowe i szkolenia negocjacje.

     

    Szkolenie z obsługi i szkolenia sprzedażowe powinny poruszać takie zagadnienia jak mowa ciała, czy język korzyści. Standardy dotyczące obsługi klienta nieustannie rosną. Schludny wygląd i uprzejme zachowanie są bardzo ważne, ale nie wystarczające. Pracownicy powinni wiedzieć nie tylko, co należy mówić, ale również jak zachować się w obecności klienta. Także prowadzenie rozmowy nie jest wcale łatwą sztuką - należy wiedzieć w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową w sposób uprzejmy, jak zadawać pytania i słuchać klienta. Innym istotnym zagadnieniem jest radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi klientami, którzy niestety również się zdarzają. Zachowanie zimnej krwi i odpowiednie reagowanie w takich sytuacjach wymaga treningu.

    Szkolenie z zakresu obsługi klienta powinno więc dostarczać teoretycznej wiedzy, ale musi także zawierać również analizę autentycznych przykładów oraz praktyczne ćwiczenia. Dzięki temu pracownicy będą wiedzieli w jaki sposób przełożyć zdobyte umiejętności na sposób wykonywania obowiązków.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.