Choć temat ten poruszają liczne szkolenia sprzedażowe, nadal niewiele osób wie, jakimi prawami rządzi się rynek tego typu sprzedaży. Istnieją osoby, które nawet w czasach kryzysu potrafią uzyskiwać doskonałe wyniki sprzedaży. Są też tacy, którym się to nie udaje nawet wtedy, kiedy warunki są nadzwyczajnie korzystne. Co należy więc robić i w jaki sposób postępować, aby każda sprzedaż kończyła się sukcesem?
Efektywna sprzedaż jest zależna od wyboru klientów
Efektywna sprzedaż B2B nigdy nie jest dziełem przypadku. Ci, którzy potrafią sprzedawać dużo i skutecznie, wiedzą, jak istotny jest odpowiedni wybór klientów. Warto więc zastanowić się, jaka jest docelowa grupa, którą chcemy zainteresować naszym produktem. Dlaczego? Nie każdego będzie stać na nasze usługi, nie z każdym też chcemy prowadzić interesy. Jeśli zechcemy dotrzeć do wszystkich, będziemy marnować mnóstwo czasu, wysiłku i pieniędzy na działania, które i tak nie przyniosą żadnych sensownych rezultatów - w konsekwencji z pewnością okaże się to zupełnie nieopłacalne i czasochłonne.
Ciągłe poszukiwanie nowych klientów - klucz do sukcesu
Ten błąd popełnia bardzo wielu sprzedawców - zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych: nie szukają nowych klientów. To, że udało nam się znaleźć pewną ilość stałych klientów, wcale nie oznacza, że powinniśmy zaniechać dalszych poszukiwań! Klienci mogą bowiem w każdej chwili zrezygnować, a w takiej sytuacji sprzedawca znajduje się nagle w bardzo niekorzystnej sytuacji. Ponadto, szukanie nowych klientów zwiększa zarówno sprzedaż i zyski, jak i rozpoznawalność firmy, sprzedawcy lub oferowanego przez niego produktu lub usługi - może się to w przyszłości okazać bardzo przydatne.
Podnieś skuteczność działu sprzedaży! Zwiększ szybko swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz oferowane przez nas szkolenia ze sprzedaży:
Wielu klientów rezygnuje z przeprowadzenia transakcji tylko dlatego, że sprzedawca nie potrafi jasno określić swojej oferty, nie potrafi odpowiedzieć na zadane pytania i sprawia wrażenie osoby, która "nie wie, czego chce". Dlatego też należy przygotować się do rozmowy z klientem jeszcze zanim dojdzie ona do skutku. Dzięki temu nie zaskoczy nas pytanie klienta, będziemy także w stanie jasno określić swoje możliwości, wymagania i oczekiwania, oraz to, na jakich zasadach jesteśmy skłonni współpracować.
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące. Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead’ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.