Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie

Trzecia i czwarta faza rozmowy. Zakończenie i podsumowanie. Jak je poprawnie wykonywać?

Gamma - Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie

Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie


III Faza: Zakończenie rozmowy

  • Zapowiedz następną rozmowę telefoniczną − nawet jeśli widzisz, że nic dzisiaj z tej rozmowy nie wyjdzie, pomimo wszystko nie rezygnuj. Zanim dojdzie do ostatecznego „nie” klienta, poproś go, żeby się jeszcze raz zastanowił.
  • Przechodź do finału, jeśli sytuacja dojrzeje − zorientuj się poprzez zadawanie pytań, jak możesz wpłynąć na decyzję klienta.
  • Umów termin rozmowy telefonicznej − ze szczególnie zasadniczymi oraz ważnymi klientami spróbuj umówić się na ściśle określony termin rozmowy telefonicznej.
  • Podziękuj za rozmowę. To jest ważny wstęp do następnej rozmowy z tym właśnie klientem.

IV Faza: Podsumowanie rozmowy. Notatka z rozmowy telefonicznej.

  • Natychmiast zanotuj, co dała ci ta rozmowa − zastanów się, co z tego możesz wykorzystać przy następnym kontakcie z danym klientem. Przed kolejną rozmową będziesz mógł sprawdzić swoje notatki z poprzedniej rozmowy z tym klientem i odświeżyć sobie informacje o nim.
Jak skutecznie umawiać spotkania przez telefon? Jakie są techniki telemarketingu? Zobacz nasze szkolenia otwarte z obszaru sprzedaży i szkolenia zamknięte. Warto również zapoznać się z tematem: szkolenia z komunikacji interpersonalnej. Gamma – firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025