Pracując w niewielkim zespole praktycznie niemożliwe jest uniknięcie sytuacji konfliktowych. A co ma powiedzieć menadżer, który musi gasić pożary wśród kilkudziesięciu pracowników? Nie będzie miał z tym problemu jeżeli będzie znam odpowiednie techniki łagodzenia sytuacji konfliktowych w biznesie.
Wiele szkół oferuje szkolenie jedno- lub dwudniowe w swojej placówce lub w siedzibie firmy. Szkolenie może być dostosowane do danej branży jednak istnieją zasady, które są stałe niezależnie od biznesu.
Guru szkoleniowym, na którego książkach opierają się programy szkoleniowe jest wieloletni pracownik takich firm jak Apple czy Wikipedia, odpowiedzialny za ich sukces marketingowy Guy Kawasaki. Podstawową zasadą tak lubianą przez coachów jest 10/20/30. Na 10 slajdach przez 20 minut prezentujmy treści opisane czcionką numer 30. To jedna z podstaw, pozostałe są przedstawiane na pełnych szkoleniach.
A co poza tym? Nauka występowania podczas publicznych okazji, wyuczenie przemawiania bez przynudzania, budowanie napięcia, angażowanie do dyskusji słuchaczy, radzenie sobie z trudnymi odbiorcami, autoprezentacja czyli stoimy czy chodzimy? co robimy z rękami? gdzie patrzymy? jak się ubieramy? jaką postawę przyjmujemy?
Niezwykle ważne jest także korzystanie z pomocy audiowizualnych, które są dużą pomocą jeżeli chcemy być zapamiętani dłużej niż 10 minut po szkoleniu. Nowoczesna technika stwarza wiele możliwości, a prezentacja szkolenie pozwala na jak najbardziej efektywne ich wykorzystanie.
Budowanie wystąpienia dla określonej grupy docelowej będzie różne w zależności od jej rodzaju - dowiemy się jak określać grupę i jakie sztuczki stosować aby jak najdłużej skupić uwagę. Elementem każdego szkolenia jest także radzenie sobie ze stresem, który może być nieodłącznym elementem wystąpień publicznych, Nauczymy się zmieniać go w nasz atut, przekuwanie stresu w adrenalinę, która da nam dodatkową energię podczas przemawiania.
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Jeżeli nasz biznes opiera się na dobrej prezentacji produktu, usług, rozwiązań to takie szkolenia są doskonałą inwestycją - dzięki temu nie będziemy mówcami w stylu króla w filmie "Jak zostać królem?".
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracować nowe przekonania proefektywnościowe.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.