Jeszcze kilkadziesiąt lat temu nikt nie zajmował się na większą skalę internetowym handlem. Dziś zaś internet stał się jednym z popularniejszych sposobów na dotarcie do klienta – szkolenia sprzedażowe bardzo często koncentrują się właśnie wokół tego tematu.
Internet to szansa na znacznie większe zyski dla sprzedawców - jednocześnie jednak sprawia, że konkurencja w sprzedaży staje się znacznie większa.
Niemal 50% polaków regularnie dokonuje zakupów w sklepach internetowych. Kupujemy odzież, obuwie, gry komputerowe, akcesoria sportowe... w internecie można dziś kupić właściwie wszystko. Ten, kto wie, w jaki sposób skutecznie sprzedawać w internecie, może to wykorzystać. Jak więc należy postępować, aby skutecznie sprzedawać w internecie?
Poznaj swoją grupę docelową
Chcąc sprzedawać w internecie, trzeba przede wszystkim wiedzieć, do kogo jest kierowana dana oferta. Warto zastanowić się nad tym, kto docelowo będzie kupował oferowany produkt - ważny jest wiek tych osób, płeć, status społeczny, a nawet zawód. Do każdej z takich grup należy bowiem docierać w zupełnie inny sposób, i wykorzystując inne środki przekazu i perswazji.
Zbuduj swoją markę
Każdy z nas wie, że mając do wyboru produkt znanej i sprawdzonej firmy, oraz produkt firmy, o której nikt nie słyszał, najczęściej wybieramy to, co jest nam dobrze znane. Dlatego też, sprzedając w internecie, należy pozwolić klientom się poznać. Po przeczytaniu o tym, kto zajmuje się firmą, a także po zapoznaniu się z pozytywnymi opiniami, wiele osób znacznie łatwiej zaufa danej firmie lub sprzedawcy. W takich przypadkach bardzo skuteczny może się okazać marketing szeptany - taka strategia reklamy przynosi często doskonałe rezultaty.
Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży:
Pozycjonowanie strony internetowej - klucz do sukcesu
Nawet najlepszy sprzedawca lub doskonały sklep internetowy nie odniesie sukcesu, jeśli kupujący nie będą mieć pojęcia o jego istnieniu. Dlatego właśnie warto zadbać o promocję swojej strony internetowej i odpowiednie pozycjonowanie SEO.
Nie każdy sprzedawca wie, w jaki sposób należy się tym zająć - istnieją na szczęście specjalistyczne firmy, którym można zlecić takie zadanie. Jeśli dana witryna internetowa wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwarki internetowej, istnieje znacznie większa szansa na to, że wiele osób będzie ją odwiedzać i dokonywać różnych zakupów.
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące. Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead’ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.