Jak wygląda profesjonalna obsługa klienta?
Wielu z nas zapewne doświadczyło kontaktów z dwoma typami ekspedientów: tymi miłymi, o których chciało się kupować i tymi, którzy zniechęcali nas do nabywania jakichkolwiek produktów swoim zachowaniem. Ma to miejsce w wielu sklepach, gdzie zatrudniane są osoby bez odpowiedniego przeszkolenia bądź też takie, które nie są zaangażowane w swoją pracę. Aby to zmienić, jako pracodawcy, powinniśmy przywiązywać baczniejszą uwagę do osób, które starają się o dane stanowisko i wybierać takie, które już w trakcie rozmowy cechuje pewna wiedza i charyzma.
Aby to zmienić, jako pracodawcy, powinniśmy przywiązywać baczniejszą uwagę do osób, które starają się o dane stanowisko i wybierać takie, które już w trakcie rozmowy cechuje pewna wiedza i charyzma.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Wpływa na to wiele czynników, jednak w wielu wypadkach to właśnie pozytywne emocje sprawiają, że ludzie interesują się czymś, z czym nie są związane ich pierwotne plany.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®
Trening mentoringowy online – uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















