Jak zwiększyć sprzedaż?

Jest to problem, który napotyka wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy działają w środowisku wysoce konkurencyjnym. Podstawą ich przychodów jest sprzedaż produktów i płynąca z nich marża. Jednak jak pozyskać klientów, kiedy rywale są w stanie obniżyć cenę do akceptowalnego przez konsumenta poziomu?

     
    Jest to problem, który napotyka wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy działają w środowisku wysoce konkurencyjnym. Podstawą ich przychodów jest sprzedaż produktów i płynąca z nich marża. Jednak jak pozyskać klientów, kiedy rywale są w stanie obniżyć cenę do akceptowalnego przez konsumenta poziomu?
     
    Co powinniśmy zrobić, żeby zyskać klientów?
     
    Powinniśmy przede wszystkim budować z nimi wiążące relacje, wychodzić im naprzeciw, dowiadywać się, dlaczego nie są zainteresowani produktem, zmniejszać czas oczekiwania na produkt, udzielać się w mediach społecznościowych, być życzliwym i pomocnym poprzez publikowanie za darmo wartościowych treści.

    Dodatkowymi zaletami będzie, jeżeli będziemy posiadali partnerów, którzy będą chcieli sprzedawcą bądź promować nasze produkty i usługi, a także budować markę dostępnymi środkami przekazu.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

    Co jeszcze możemy zrobić?
     
    Chwalić się swoimi osiągnięciami, pozytywnymi opiniami klientów, którzy już zdążyli wypróbować nasz produkt i podzielili się opinią (możemy o nią spytać w po sprzedażowym kontakcie albo zachęcić do udziału w ankiecie). Będzie to miało duży wpływ na uczucia potencjalnych klientów, którzy z całą pewnością zasugerują się pozytywnymi wrażeniami innych, odnajdując wśród nich własne wątpliwości, które mogą być rozwiązane.
     
    Warto też zainteresować się zagadnieniami copywritingu, landing page i przede wszystkim powierzyć interesy naszej firmy profesjonalnemu przedsiębiorstwu zajmującemu się promocją na szerszą skalę z wykorzystaniem fachowych narzędzi. W ten sposób będziemy mieli pewność, że dotrzemy do większego grona konsumentów. Powinniśmy także zadbać o to, aby być liderem wśród opiniodawców, ponieważ właśnie to stanowi główną siłę w pozyskiwaniu nowych i zatrzymywaniu stałych klientów.
     
    Na każde wątpliwości starać się dopowiadać, proponując rozwiązania, a w przypadku niejasności starać się je jak najszybciej rozwiązać, ponieważ szybka decyzja może sprawić, że nie pozwolimy naszej konkurencji na to samo, a jednocześnie zyskamy w oczach naszych klientów, poprzez szczere intencje i prawdziwą, nie wymuszą chęć niesienia wsparcia i odpowiadania na potrzebny.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.