Jak zwiększyć sprzedaż?

Jest to problem, który napotyka wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy działają w środowisku wysoce konkurencyjnym. Podstawą ich przychodów jest sprzedaż produktów i płynąca z nich marża. Jednak jak pozyskać klientów, kiedy rywale są w stanie obniżyć cenę do akceptowalnego przez konsumenta poziomu?

     
    Jest to problem, który napotyka wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy działają w środowisku wysoce konkurencyjnym. Podstawą ich przychodów jest sprzedaż produktów i płynąca z nich marża. Jednak jak pozyskać klientów, kiedy rywale są w stanie obniżyć cenę do akceptowalnego przez konsumenta poziomu?
     
    Co powinniśmy zrobić, żeby zyskać klientów?
     
    Powinniśmy przede wszystkim budować z nimi wiążące relacje, wychodzić im naprzeciw, dowiadywać się, dlaczego nie są zainteresowani produktem, zmniejszać czas oczekiwania na produkt, udzielać się w mediach społecznościowych, być życzliwym i pomocnym poprzez publikowanie za darmo wartościowych treści.

    Dodatkowymi zaletami będzie, jeżeli będziemy posiadali partnerów, którzy będą chcieli sprzedawcą bądź promować nasze produkty i usługi, a także budować markę dostępnymi środkami przekazu.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

    Co jeszcze możemy zrobić?
     
    Chwalić się swoimi osiągnięciami, pozytywnymi opiniami klientów, którzy już zdążyli wypróbować nasz produkt i podzielili się opinią (możemy o nią spytać w po sprzedażowym kontakcie albo zachęcić do udziału w ankiecie). Będzie to miało duży wpływ na uczucia potencjalnych klientów, którzy z całą pewnością zasugerują się pozytywnymi wrażeniami innych, odnajdując wśród nich własne wątpliwości, które mogą być rozwiązane.
     
    Warto też zainteresować się zagadnieniami copywritingu, landing page i przede wszystkim powierzyć interesy naszej firmy profesjonalnemu przedsiębiorstwu zajmującemu się promocją na szerszą skalę z wykorzystaniem fachowych narzędzi. W ten sposób będziemy mieli pewność, że dotrzemy do większego grona konsumentów. Powinniśmy także zadbać o to, aby być liderem wśród opiniodawców, ponieważ właśnie to stanowi główną siłę w pozyskiwaniu nowych i zatrzymywaniu stałych klientów.
     
    Na każde wątpliwości starać się dopowiadać, proponując rozwiązania, a w przypadku niejasności starać się je jak najszybciej rozwiązać, ponieważ szybka decyzja może sprawić, że nie pozwolimy naszej konkurencji na to samo, a jednocześnie zyskamy w oczach naszych klientów, poprzez szczere intencje i prawdziwą, nie wymuszą chęć niesienia wsparcia i odpowiadania na potrzebny.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025