Kilka różnic między sprzedażą na infolinii a bezpośrednią

Po raz pierwszy pracujesz na infolinii i jesteś zmotywowany do osiągania wyników sprzedażowych, które prawdopodobnie będą miały odzwierciedlenie w Twojej wypłacie?

zdjęcie - (the_title())

    Nigdy do tej pory nie sprzedawałeś, a tymczasem będziesz musiał sprzedawać przez telefon coś, czego nigdy na oczy nie widziałeś, przysłowiowego kota w worku? Żeby dobrze wpasować się do nowej roli w pracy, warto jest skorzystać ze szkolenia dla sprzedawców. W zasadzie zarówno szkolenia dla sprzedawców stacjonarnych, jak i telefonicznych posiadają wiele cech wspólnych.

    Podstawowym tajnikiem jest umiejętność dopasowania cech produktów i takie ich przedstawienie naszemu klientowi, żeby ten poczuł, że produkt przez nas oferowany lub usługę musi posiadać, bo znacznie wpłynie na dotychczasową jakość jego życia. Na pewno zdażyło Ci się w przeszłości skorzystać z oferty, z której być może tak naprawdę nie chciałeś, ale uwierzyłeś mniej lub bardziej świadomie, że dzięki temu Twoje życie stanie się lepszym... Może była to biżuteria, a może maszynka do golenia? A może zbyt duży abonament telefoniczny?


    Sprzedaż na infolinii jest wszak zupełnie innym typem sprzedaży niż ta, podczas której możemy stanąć oko w oko z naszym klientem. Przez słuchawkę musimy grać głosem. A głos potrafi zdradzić wiele lub wręcz przeciwnie - wiele ukryć. Zdziwiłbyś się, ile osób jest w stanie odkryć Twój nastrój tu i teraz tylko przez wzgląd na brzmienie Twojego głosu...

    Jeśli chcesz być skutecznym w sprzedaży przez telefon - musisz postarać się, by Twój głos przynosił pozytywne emocje i skojarzenia. W życiu osobiście nie kupiłabym niczego od osoby, która zdaje się nie lubić swojej pracy, a jej głos zdradza, że w ogóle nie jest zainteresowana nawet tym, co robi. Żeby sprzedać przez telefon, trzeba prowadzić dialog z klientem, trzeba go słuchać i umiejętnie odpowiadać na nawet najtrudniejsze z jego strony pytania.

    Wbrew pozorom, dzięki melodii i tonacji naszego głosu możemy sprzedać nawet kota w worku. Każdy wie, jak działa na przykład hipnoza - to właśnie pod wpływem głosu hipnotyzera umysł hipnotyzowanej osoby wchodzi na zupełnie inny poziom. Podobnie jest w sprzedaży telefonicznej - naszym głosem poniekąd możemy praktycznie zahipnotyzować naszego klienta, żeby uświadomił sobie, jak bardzo potrzebuje naszego produktu lub usługi. Jak skutecznie przeprowadzać taką sprzedaż - o tym uczą szkolenia sprzedażowe.

     

    Co to jest sprzedaż narracyjna i co sprawia że klient zaczyna nam ufać? Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak podźwignąć się z porażki i odbudować pewność siebie w kolejnych spotkaniach z klientem? Jak finalizować sprzedaż. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia techniki sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta. Gamma - firma szkoleniowa roku!

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.