Klient nasz pan

Obsługa klienta ma na celu nie tylko to, by zadowolić obecnego akurat w naszej firmie kontrahenta ale także sprawić, że opinia o naszej działalności szła w świat przysparzając nam nowych klientów

Gamma - Klient nasz pan

     

    Obsługa klienta ma na celu nie tylko to, by zadowolić obecnego akurat w naszej firmie kontrahenta ale także sprawić, że opinia o naszej działalności szła w świat przysparzając nam nowych klientów. Dlatego, niezależnie od tego czy mamy do czynienia z drobnym detalistą, czy też wielkim kupującym należy postępować dokładnie według tych samych zasad. Szkolenia z obsługi klienta są najlepszą metodą prowadzącą do tego, by skutecznie i efektywnie wykorzystywać nadarzające się okazje kontaktów w celu poszerzania naszej bazy klientów.

    Często powtarzanym sloganem jest zwrot, że klient to nasz pan. Choć wydaje się to być wyświechtanym hasłem z zamierzchłych lat, to jest to jednak podstawa dobrej obsługi klienta, która przynosi o wiele więcej zysków niż wyłącznie pierwotna transakcja. Dlatego też hasło to należy sobie wyryć, jako motto przyświecające wszystkim osobom mającym kontakt z kontrahentami. Trzeba je powtarzać codziennie i przy każdej okazji, tak by stało się czymś naturalnym. Wszak to klient jest tym, kto sprawia, że nasza firma prosperuje. To on jest najważniejszy zawsze. Trzeba tu również pamiętać że klientem nie jest tylko osoba, która akurat wykonuje transakcje także każdy podmiot, który potencjalnie może być naszym klientem. Co za tym idzie, chcąc cieszyć się szeroką i przynoszącą zyski bazą klientów trzeba wszystkich traktować, jako najważniejsze osoby stanowiące o sile naszej firmy.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?

    Choć stwierdzenie, że klient jest najważniejszy w zasadzie mieści się całą filozofia dobrej sprzedaży, warto przyjrzeć się szczegółowym zasadom dotyczącym poprawnych relacji toku transakcji. Warto pamiętać o kliencie i jednocześnie nie pozwolić mu o sobie zapomnieć. Utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji pozwoli stworzenie silnych więzi zamieniających się następnie w solidną sieć. Dlatego dobrze jest znać potrzeby naszych klientów i czasami wyprzedzać ich myśli. Warto zadzwonić ze specjalną ofertą nowych produktów, z mała zniżką czy w końcu z dodatkowymi ofertami.
    Taka postawa będzie idealnym przykładem tego, że klienta należy szanować. Zarówno jego potrzeby, jak i czas. Dlatego dobrze przygotowana, kierunkowa oferta będzie idealnym, przysłowiowym strzałem w dziesiątkę, który zadowoli naszych stałych klientów. Słuchanie kontrahentów, poznanie ich potrzeb i pragnień to najlepsza droga do tego, by w przyszłości trafiać w ich gusta.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.