Komunikacja warsztaty
Komunikowanie się. W dzisiejszym świecie prawidłowa komunikacja interpersonalna jest niezwykle ważna…

Wiele osób nie potrafi ze sobą rozmawiać, zamiast komunikować się otwarcie, walczymy ze swoimi emocjami, nie potrafimy ich wyrazić co skutkuje frustracją i zamknięciem się na inne osoby. Błędy w komunikacji zdarzają się nie tylko na polu prywatnym, ale również zawodowym. Dzieje się tak ponieważ wielu ludziom brakuje podstawowej umiejętności jaką jest umiejętność komunikowania się.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.
Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.
Błędy w komunikacji
Wszystkie negatywne zdarzenia, które dzieją się w naszym życiu w pracy są wynikiem błędów w komunikacji. Z tego też względu niezwykle ważne jest, by nauczyć się świadomej komunikacji. Dzięki temu będziemy w stanie uniknąć wielu konfliktów, kłótni i nieprzyjemnych sytuacji.
W wielu firmach organizuje się specjalne warsztaty ze skutecznej komunikacji. Komunikacja warsztaty pozwala lepiej poznać się grupie, wyzbyć się wszelkich błędów podczas komunikowania się z innymi ludźmi.
Warsztaty z prawidłowej komunikacji
Szkolenia z komunikacji odbywają się zarówno w formie wykładów, jak i przede wszystkim w formie ćwiczeń grupowych. Ćwiczenia te pozwalają wyćwiczyć pewne schematy zachowań w grupie, które pozwalają uniknąć wielu konfliktów.
Podczas warsztatów z komunikacji uczestnicy uczą się wyrażać swoje zdanie, prawidłowo zadawać pytania, a także na nie odpowiadać w sposób zrozumiały dla reszty. Uczą się również jak nasze gesty, tembr głosu oraz użyte słowa wpływają na odbiór naszej wypowiedzi.
Szkolenia z komunikacji powinny być dostosowane pod konkretną grupę. Inne ćwiczenia sprawdzą się w grupie menadżerów, inne zaś w grupie pracowników biurowych. Z tego też względu warto wybrać takich trenerów, którzy dostosowują warsztaty pod daną grupę.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak wyrażać swoje zdanie odważnie, spokojnie i bez lęku ? Jak komunikować swoje emocje w sposób który nie narusza terytorium drugiej osoby? Jak zachować się w sytuacji konfliktowej? Zapraszamy do udziału w szkoleniach z asertywności i komunikacji interpersonalnej. Zobacz również szkolenia z rozwoju osobistego.
Ważne jest, by wszyscy uczestnicy szkolenia wyrazili chęć nauki, a także aktywnie uczestniczyli w zadaniach. Dzięki temu pracownicy danej firmy poznają się nawzajem, nabierają do siebie zaufania, a także zaczynają się lepiej rozumieć.
Czym jest projekt w firmie? Każdy przedsiębiorca na pewno świetnie zdaje sobie sprawę z faktu, że to słowo może mieć naprawdę dość różnorakie znaczenia. Jakie? Czy warto nauczyć się, w jaki sposób można zarządzać projektami? Na te pytania odpowie poniższy artykuł.
Projekt – zagadnienie
Przede wszystkim warto wyjaśnić sobie, że projekt w firmie może być po prostu standardowym działaniem. Tak na pewno będzie wyglądać projekt w firmie architektonicznej polegający na zbudowaniu biurowca czy też w fotografii wykonanie jakiejś sesji. Wówczas rozpatrujemy projekt w kwestii zadaniowej. Jednak projekt oznaczać może coś większego, jakąś innowację wprowadzaną do firmy albo też projekt może wiązać się z wykorzystaniem jakiejś nagrody czy środków spoza firmy.
Problemy podczas realizacji projektu
Jednak bez względu na to, jak definiujemy projekt, to zawsze generuje on jakieś problemy. Często są one związane z czynnikami zewnętrznymi – umowami, warunkami, organizacją itd. Czasem jednak dotyczą także pracowników – ich zadań, nastrojów, chęci pracy. Słowem – zarządzanie projektami na pewno nie jest łatwym zadaniem, dlatego też trzeba się nauczyć, jak do tego podchodzić.
Szkolenie z zarządzania projektami
Zdecydowanie zatem warto zdecydować się na szkolenie w zakresie zarządzania projektami. Jako szef czy kierownik powinniśmy wysłać na nie wszystkich naszych pracowników, który są menedżerami, liderami albo też czymś kierują. Dlaczego? Otóż na nich uczone są różne techniki, przede wszystkim jak zabrać się do realizacji projektów i jak zapobiegać różnym nieprzyjemnym sytuacjom. To jednak jeszcze nie wszystko. Takie szkolenie też służy temu, abyśmy umieli radzić sobie w momencie powstania jakiegoś zgrzytu, konfliktu. Warto także podkreślić, że to szkolenia mające na celu nie tylko pokazanie wyjścia z sytuacji, lecz również nabycie pewnych cech charakteru.
Podsumowując – w każdej firmie czy placówce zarządzanie projektami szkolenie to rozwiązanie, które przyczyni się do szybkiego rozwoju!