Najciekawsze szkolenia dla managerów sprzedaży
Osoby zajmujące się sprzedażą, a także te, które zarządzają zespołami sprzedaży z racji wykonywania swoich obowiązków oraz specyfiki branży, w jakiej działają znacznie częściej od innych profesji (no może z wyłączeniem kadr i księgowości), uczestniczą we wszelkiej maści kursach i szkoleniach. Niektóre z nich mają na celu podniesienie ich kompetencji jako skutecznego sprzedawcy, inne zaś na dokładne poznanie produktu, który ma sprzedawać. Część z osób pracujących w działach handlowych bierze także udział w szkoleniach, w trakcie których ma szansę niekoniecznie zdobyć potrzebną jej wiedzę, ale nawiązać nowe relacje z potencjalnymi klientami.
Osoby zajmujące się sprzedażą, a także te, które zarządzają zespołami sprzedaży z racji wykonywania swoich obowiązków oraz specyfiki branży, w jakiej działają znacznie częściej od innych profesji (no może z wyłączeniem kadr i księgowości), uczestniczą we wszelkiej maści kursach i szkoleniach. Niektóre z nich mają na celu podniesienie ich kompetencji jako skutecznego sprzedawcy, inne zaś na dokładne poznanie produktu, który ma sprzedawać.
Część z osób pracujących w działach handlowych bierze także udział w szkoleniach, w trakcie których ma szansę niekoniecznie zdobyć potrzebną jej wiedzę, ale nawiązać nowe relacje z potencjalnymi klientami. Niezależnie od powodów uczestnictwa, większość z nich może z pamięci wyrecytować, które szkolenia były dla niego wartościowe, a które wyłącznie stratą czasu.
I jak w każdym przypadku tworzy się swojego rodzaju ranking zawierający na przykład najciekawsze szkolenia dla managerów sprzedaży.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.
- szkolenia handlowe
- szkolenia dla sprzedawców
- szkolenia negocjacje handlowe
- profesjonalna obsługa klienta szkolenie
Zapraszamy.
Wiadomo, że opinia o jakimś produkcie (a szkolenie takim produktem przecież jest) przenosi się najlepiej i najszybciej pocztą pantoflową – tak na marginesie, wykorzystuje to między innymi technika marketingu szeptanego. Stąd też wiele szkoleń poświęcona jest właśnie temu tematowi. Uczestnicy takich warsztatów uczą się na nich, oprócz tego w jaki sposób ten marketing wykorzystać na swoje potrzeby.
Dodatkowo za tym atrakcyjniejsze były uznawane, kiedy w zakresie poruszanych tematów były też takie dotyczące przekazywania zdobytej wiedzy swojemu zespołowi.
Oczywiście rekordy we wszelkich rankingach biją te formy, które oprócz wiedzy czysto teoretycznej pozwalają także na jej wypróbowanie w praktyce. I nie wystarczą tu już tylko zaimprowizowane scenki odgrywane na forum uczestników.
Podejścia kreatywnego aktualnie wymaga się nie tylko od samych sprzedawców i ich managerów, ale także do osób prowadzących szkolenia. Muszą one bowiem nie tylko przyciągnąć potencjalnych uczestników, ale także zainteresować i zaciekawić ich na tyle, by zechcieli skorzystać z kolejnych oferowanych przez daną firmę form edukacyjnych.
A ponieważ konkurencja w tym zakresie też zaczyna robić się coraz ostrzejsza, można oczekiwać, że ciekawszych szkoleń pojawi się znacznie więcej.
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















