Niezawodne techniki sprzedaży

Dobry handlowiec zna 7 filarów gwarantujących efektywną sprzedaż. Posiadając te cechy i ciągle je w sobie pielęgnując dostajemy pewnego rodzaju gwarancję sukcesu.

Podstawowe Techniki Sprzedaży
2019-09-26
26 wrzesień 2019 -
2019-09-27
27 wrzesień 2019
Warszawa
Warszawa
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe, które powinno przejść ok. 70% handlowców.
Szkolenia otwarte: Sprzedażowe
Uruchamiamy napęd sprzedażowy poprzez szkolenia
Szkolenia sprzedażowe warszawa - dysponujemy szerokim portfolio otwartych szkoleń sprzedażowych (szkolenia dla handlowców): od podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training (szkolenia dla sprzedawców). Propozycję uzupełniają szkolenia sprzedażowe z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji. Zapraszamy!

 

Te cechy to:
1. Cierpliwość - klienci lubią podejmować decyzję o zakupie we właściwym dla siebie czasie, praktycznie nikt nie lubi być ponaglany czy zbyt nachalnie do czegoś namawiany. Brak cierpliwości powoduje narastanie niepotrzebnej i utrudniającej pracę frustracji. A zdenerwowany sprzedawca to niegodny zaufania klienta sprzedawca.

2. Oddanie to stan kiedy człowiek prawdziwie i szczerze zmotywowany do robienia kariery jest gotów poruszyć niebo i ziemię, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Grunt to dobra motywacja, bowiem tylko ona pozwala oprzeć się porażkom, wyciągnąć z nich odpowiednio wartościowe wnioski i znaleźć siłę do kontynuowania swojej drogi.

3. Entuzjazm to jedna z tych cech które odpowiednio wyeksponowane potrafią być niesamowicie zaraźliwe. Przyjmuje się, że dobry sprzedawca to taki, który zawsze z uśmiechem i szczerym entuzjazmem podchodzi do swojej pracy.

4. Odwaga potrzeba jest do podjęcia ryzyka, które albo się opłaci albo nie. Nawet jeśli na danym polu poniesiemy porażkę to z każdej przecież da się wyciągnąć odpowiednie wnioski a to bardzo ważna cecha nie tylko u dobrego handlowca, ale każdego innego pracownika.

5. Przejrzystość zapewnia brak ukrytych motywów, co oznaczać może większe zaufanie klienta w stosunku do konkretnego sprzedawcy. Każde krętactwo prędze czy później i tak zostanie zauważone, a przejrzystość działania znacznie pomaga w budowaniu relacji handlowych.

6. Ciekawość świata powoduje ciągły rozwój, bowiem człowiek nieciekawy niczego stoi w miejscu i się nie realizuje. Człowiek ciekawy świata każdego dnia uczy się czegoś innego, co pozwala mu na poszerzanie swoich horyzontów. Ciągłe rozwijanie umiejętności powala na lepsze i efektywniejsze budowanie relacji z klientami. Można w tym celu czytać książki, uczestniczyć w kursach i uczyć się od ludzi, których spotykamy.

7. Elastyczność - to bardzo istotna cecha, a jej brak skutkuje brakiem umiejętności radzenia sobie z cięgle zmieniającymi się warunkami rynku czy pracy oraz zaskakującymi, niekiedy może nawet dość stresowymi sytuacjami. Nie w każdej sytuacji należy ściśle trzymać się wyznaczonej strategii, bowiem zdarza się że przynosi to zdecydowanie więcej szkód niż korzyści.

 

Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak finalizować sprzedaż? Jak zbudować skuteczny zespół sprzedażowy? Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia z obsługi klienta. Firma szkoleniowa Gamma.

Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
szkolenie zamknięte
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział : decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
Szkolenia zamknięte: Sprzedażowe
Uruchamiamy napęd sprzedażowy poprzez szkolenia
Dysponujemy szerokim portfolio szkoleń sprzedażowych: od podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training. Propozycję uzupełniają szkolenia z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji. Zapraszamy!
Skorzystaj z dofinansowania do szkoleń z BUR
od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.

1

Wybierz interesujące Cię szkolenia z menu strony i listy naszych szkoleń

2

Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie wybranego szkolenia albo telefonicznie.

3

Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

4

Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.
Dofinansowanie nie dotyczy firm mających siedzibę w województwie mazowieckim i pomorskim oraz firm z zatrudnieniem powyżej 250 osób.
Więcej informacji o dofinansowaniu z BUR
Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
Sprzedaż narracyjna
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Techniki prezentacji powered by chunking
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Przejdź do działu strefy wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Artykuły eksperckie
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły, Artykuły cd.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

Najbardziej poczytne materiały WikiGamma:

Szanowni Państwo! Od momentu powstania, metodyki zwinne zyskują coraz większą popularność w różnych dziedzinach biznesu, wspierając organizacje z niemal wszystkich branży w sprawnym zarządzaniu projektami oraz codziennymi działaniami w takich obszarach, jak: informatyka, strategia, komunikacja, sprzedaż, marketing oraz HR. Metodyki Agile umożliwiają efektywne i szybkie budowanie wartościowych rozwiązań wysokiej jakości, wspierają usprawnianie procesów i rozwój kompetencji w zespołach wytwórczych dzięki koncentracji takich koncepcji, jak: inspekcja, adaptacja, ciągłe doskonalenie czy samoorganizacja, bez których żadna firma chcąca działać w dynamicznym środowisku nie jest w stanie budować przewagi rynkowej.
Główną przyczyną, dla której firmy i organizacje decydują się podnieść kompetencje swoich pracowników w obszarze zarządzania projektami jest dynamika otaczającego nas świata. Kapryśna ekonomia, skracające się cykle produkcyjne, zmiany technologiczne, polityczne, prawne, demograficzne i kulturowe kształtują coraz wyższe oczekiwania klientów.
Grywalizacja lub gamifikacja to w Polsce stosunkowo młoda forma motywowania określonych grup m.in. takich jak zespół sprzedażowy, dział IT lub HR czy studenci i uczestnicy szkoleń, działających we wspólnym celu. Aby odczarować nieco ten temat dobrze jest przyjrzeć się mu od podstaw.
Rynek pracy staje się rynkiem pracownika, rotacja pracowników stale rośnie. Stare metody zarządzania tracą na efektywności i współcześni menadżerowie stają przed koniecznością wypracowania nowych modeli, dostosowanych do nowej rzeczywistości. Te wyzwania to coś, do czego warto się przyzwyczaić, bo millenialsi niedługo będą dominującą grupą pokoleniową na rynku pracy.
Sukces firmy zależy od ludzi w niej pracujących, a kluczowi pracownicy mają kluczowe znaczenie dla tego sukcesu, zwłaszcza w perspektywie długoterminowej.
Szanowni Państwo! Model mocnych stron Gallupa jest dzisiaj tak aktualny jak nigdy wcześniej. Zmiany pokoleniowe, motywacja 3.0 , tzw. rynek pracownika oraz poszukiwanie rozwiązań HR-owych, które jednocześnie podnoszą efektywność organizacji i satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy – wszystkie te zjawiska stanowią ogromne wyzwania dla działów HR w Polsce i na świecie. Praca na talentach i mocnych stronach wg metodologii Gallupa na pewno pomaga zamienić wyzwania w rezultaty. Życzymy owocnej lektury! Zespół Gamma

Kolejne artykuły

B2B czyli angielskie business-to-business to określenie ogółu transakcji jakie zawierane są co najmniej między dwoma podmiotami gospodarczymi.
Już początki wynalezienia telefonu oznaczały dla całej ludzkości znaczne ułatwienie w międzyludzkiej komunikacji.
Jak pokazują dane statystyczne bazujące na rozmaitych badaniach marketingowych jedynie niespełna 2 % wszystkich sprzedaży następuje przy pierwszym bezpośrednim spotkaniu sprzedawcy z klientem.
W wielu miastach, szczególnie tych większych dość często spotkać można oferty szkoleń na profesjonalnego sprzedawcę.
Uczestnictwo w zajęciach czy też grach mających na celu tworzenie zespołu, czyli tak zwany teambuilding często jest dla wielu pracowników czymś, co rodzi w nich opór.
Poprzedni artykuł
Obecny artykuł
Niezawodne techniki sprzedaży

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.