Odpowiednie techniki sprzedaży pomogą odnieść sukces

Niektórzy mawiają, że dobry handlowiec jest w stanie sprzedać nawet lód Eskimosowi. Podstawową i najprostszą zasadą w kontaktach z klientem jest uśmiech. Pozytywne nastawienie i otwarta postawa od razu rzutuje na pierwsze wrażenie.

zdjęcie - (the_title())

     

    Niektórzy mawiają, że dobry handlowiec jest w stanie sprzedać nawet lód Eskimosowi. Podstawową i najprostszą zasadą w kontaktach z klientem jest uśmiech. Pozytywne nastawienie i otwarta postawa od razu rzutuje na pierwsze wrażenie. Nie można oczywiście z tym przesadzać, bo klient ucieknie szybciej niż zaczniesz przedstawiać swoją ofertę. Należy zacząć od zastanowienia się w czym twoja oferta jest lepsza od innych tego typu dostępnych na rynku. Może to być bowiem pierwszy krok do przekonania klient do swojego produktu, czy usługi. Jeśli nadal nie jest przekonany należy nakreślić mu wizję jakie mogą być potencjalne konsekwencje niezakupienia produktu, czy usługi, tzn. jak dużo straci nie kupując jej w tym momencie. Ważne jest słuchanie swojego rozmówcy i wykorzystanie tego co powie do kontrargumentowania, jeśli to możliwe. Należy używać odpowiednich, trafiających do określonego odbiorcy argumentów, gdyż ten sam produkt można sprzedać używając odmiennych argumentów w stosunku do różnych osób.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

    Patrząc na ostatnie lata sprzedaż techniki nie zmieniły się zbytnio, w sprzedaży H2H obowiązują od dawna te same reguły, obserwacji zachowań innych i modyfikacji swoich, które działa jak sprzężenie zwrotne. Podstawową zasadą jest mówienie w odpowiednim, nie za szybkim tempie, tak aby potencjalny klient mógł wszystko zrozumieć i kontakt nie był dla niego męczący, przy powtarzaniu tych samych frazesów jak zdarta płyta. Do rozmowy trzeba więc się odpowiednio przygotować aby w zanadrzu mieć jak najwięcej argumentów. Mowa ciała także jest niezwykle istotna, najlepiej więc ćwiczyć na sucho albo przed kimś z rodziny albo zapisując się na kurs technik sprzedaży.

    Najlepiej kiedy na podorędziu ma się jeszcze jakąś rzecz, czy usługę do sprzedania i można zaprezentować szerszą ofertę. Wtedy ta na której sprzedaży nam zależy przedstawiana jest jako druga. Warto także posłużyć się zasadą limitowanego produktu, to często razem z opiniami innych klientów najszybciej skłania klienta do skorzystania z oferty.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.