Jak stać się perfekcyjnym menedżerem?
Jeżeli od dawna współpracujesz z ludźmi, na pewno doskonale rozumiesz potrzebę własnego rozwoju osobistego i konieczność dalszego rozwijania swoich umiejętności przewodzenia swoimi podwładnymi.

Właściwie przeprowadzone szkolenie to nie czczy monolog prowadzącego, ale aktywne ćwiczenia, które umożliwiają zastosowanie zarówno wiedzy, jak i umiejętności, na różnych grupach pracowników.
Takie szkolenia mogą dotyczyć między innymi rozwijania umiejętności z zakresu team building, coachingu dla pracowników, zarządzania czasem własnym i czasem grupy.
To jednak nie jedyne tematy, w których każdy menedżer może i powinien systematycznie brać udział. Wiadomo, że w poważnych firmach każdy menedżer ma pewny zakres obowiązków i jest wyspecjalizowany w danej dziedzinie.
Jedni pracują w rekrutacji, inni w zespołach pracowników, jeszcze inni zarządzają projektami bądź finansami. Choć możemy być menedżerem wyspecjalizowanym tylko do pracy w jednej w takich komórek, to dodatkowa wiedza z zakresu obowiązków również naszych partnerów może tylko pomóc nam w lepszym zrozumieniu funkcjonowania całej firmy, dlatego jeśli chcemy być w czymś naprawdę dobrzy, powinniśmy nie tylko świetnie wykonywać nasze obowiązki służbowe, ale także mieć stosowną wiedzę na temat tego, czym jeszcze zajmować się mogą nasi pracownicy.
Delegowanie obowiązków i przyjmowanie odpowiedzialności to nie wszystko, co cechuje kierowników – perfekcjonistów odnoszących znaczące sukcesy w swojej dziedzinie. To także elastyczność, nabywana z coraz większą wiedzą w innych dziedzinach.
Dlatego, jeśli chcesz osiągnąć znaczący sukces, świetnie rozumieć swoich członków zespołu i umiejętnie wykorzystywać ich potencjał, powinieneś systematycznie korzystać z możliwości zapewnianej przez szkolenia dla menedżerów.
Tak naprawdę tylko w ten sposób jesteś w stanie być przygotowanym na wiele możliwości i wykorzystać w pełni swoje umiejętności.

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze,…Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej