Wśród nich znajdują się doświadczeni weterani, część to nowicjusze – wszyscy jednak pragną osiągnąć sukces, nieustannie szukając właściwej drogi. Jedną z nich jest inwestowanie w rozwój osobisty pracowników: wysyłanie ich na kursy, przydzielanie do projektów, dzięki którym nabywają cenne doświadczenia i niezbędną praktykę, motywowanie do samodzielnego zgłaszania inicjatyw, wpływając tym samym na kształt swojego miejsca pracy.
Czego można się nauczyć na takim kursie?
szkolenie zarządzanie projektami oferuje kompleksową edukację w wąskiej dziedzinie. W czasie kilkudniowego szkolenia odbywają się symulacje prawdziwych wydarzeń i analiza studiów przypadku, mających wskazać uczestnikom typowe elementy sytuacji, w jakich później się znajdą.
Przygotowuje ich to do zmierzenia się z mniej obcą atmosferą presji i niepewności, co do własnych umiejętności. Pozwala im nabrać pewności siebie, oswoić się z własnymi i cudzymi słabościami, zaakceptować pewien stopień ryzyka, jakim obarczone jest podejmowanie kluczowych decyzji, mogących przyczynić się do niepowodzenia firmowego projektu.
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Jak coaching wyzwala ludzki potencjał? Jak zostać liderem transformacyjnym? Jak sprawnie i skutecznie zarządzać zmianą? Co to jest flow i jak przejść od apatii do pasji? Zapraszamy na nasze szkolenia.
Zapoznaj się z nimi.
Co składa się na takie szkolenie?
W zależności od tego, jakiego rodzaju umiejętność jest potrzebna, wyróżnia się kilka dziedzin, np. zarządzanie ryzykiem, zarządzanie czasem i harmonogramem, zarządzanie personelem, zarządzanie komunikacją. Służą do tego określone programy, przygotowane tak, aby kształcić praktyczne umiejętności przy zachowaniu realistycznego charakteru szkolenia.
Sprawne zarządzanie projektem jest dzisiaj niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa, które pragnie spełniać oczekiwania klientów. Standardy nie stoją w miejscu, stale podwyższając poprzeczkę tym, którzy chcą je osiągnąć.
Tylko dzięki profesjonalnej edukacji można stanowić siłę zdolną do konkurowania z najlepszymi firmami w danej branży. Tylko odpowiednio wyuczony personel jest w stanie stanowić niepokonaną siłę w starciu opierającym się na optymalnym wykorzystaniu wiedzy przy ponoszeniu minimalnych kosztów.