Postawić na jedną kartę
Obecnie konsumenci lubią się czuć doceniani i wysłuchani. To ich zdanie powinno sprawić, że przedsiębiorstwa rozważą wprowadzenie nowych produktów czy też rozwiązań w swoich ofertach, to właśnie dzięki nim powinna być budowana strategia produktowa. Jednak bez dobrego nawigatora, nawet najbardziej zdecydowany klient nie będzie wiedział, czego tak naprawdę chce i wyjdzie ze sklepu z pustymi rękami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Stąd też świadome przedsiębiorstwa powinny zadbać przede wszystkim o ten aspekt swojej działalności, zwłaszcza, kiedy oferują sprzedaż w sklepie stacjonarnym, a także w momencie, kiedy oferowane są interaktywne czaty za pośrednictwem mediów społecznościowych lub aplikacji na urządzenia mobilne.
Odpowiednie przygotowanie personelu do wcielenia w życie strategii firmowej odrywa decydującą rolę w skuteczności całego planu opartego na kliencie i jego zadowoleniu. Tylko wtedy przedsiębiorstwo ma szansę przebić się wśród konkurencji z dobrze opracowaną ofertą i warunkami sprzedaży oraz ułatwionym sposobem wykonywania zamówień. Łatwość i szybkość to dziś synonimy pomyślnej transakcji.
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















