Choć cały proces sprzedaży jest złożony i posiada w toku trwania szereg ryzyk mogących wpływać na ostateczny finał danej transakcji to niewątpliwie jednym z najbardziej kluczowych momentów całej procedury jest to, by przyciągnąć klienta.
To właśnie ten pierwszy moment, który zachęca potencjalnego klienta do stania się rzeczywistym klientem sprawia, że można przystąpić do sprzedaży sensu stricte, a co za tym idzie wykorzystać wiedzę, którą można przekazuje szkolenie z technik sprzedaży. Jak zatem zachęcić potencjalnego klienta do stania się naszym klientem?
Świat staje się coraz bogatszy w oferty kierowane bezpośrednio do konkretnych grup klientów, a często już nawet do spersonalizowanych odbiorców, co ma miejsce choćby w sieci.
Wskutek tego zwykła, prosta reklama zachęcająca do skorzystania z takiej czy innej oferty nie stanowi już wyjątkowego wydarzenia, które na pewno będzie źródłem ogromnego zainteresowania. Trzeba bowiem pamiętać, że już dawno minęły czasy, w który dobrze skrojona oferta, dobrego produktu wystarczała do tego, by czekać na tłum zainteresowanych.
Jakie są najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych? Jak podnieść skuteczność sprzedaży w dziale? Sprawdź te szkolenia:
Obecnie dominuje pogląd, w którym reklama musi zapadać w pamięć, być interesująca choć nie na tyle, by odciągać uwagę od produktu, który reklamuje.
Przykładem tego są billboardy, które eksponując kobiecie wdzięki jednocześnie zawierają informacje dotyczące kominków, blach dachowych czy nawet nawozów rolniczych. Jest to strategia zła, gdyż często sama forma reklamy odbiera siłę rażenia jej treści.
Podobnie wygląda sytuacja w skali mikro, kiedy reklamą, czy zachętą jest wypowiedź sprzedawcy. Specjaliści od marketingu są przekonani, że w celu przyciągnięcia uwagi klienta należy kierować się kilkoma, precyzyjnymi zasadami, które poprowadzą wprost do sukcesu.
Tym samym, kiedy chcemy zachęcić potencjalnego klienta do zakupu należy przede wszystkim:
pierwszą wypowiedzią nieco go zaskoczyć, zaintrygować,
podczas uścisku dłoni należy zdobyć informację dotyczącą nazwiska potencjalnego klienta i wypowiedzieć je dwa razy przez zwolnieniem uścisku,
podarowanie drobnego upominku, informacji lub rabatu będą również dobrą zachętą,
odrobina komplementów na pewno nie zaszkodzi.
Trzeba także pamiętać, by nie przesadzić i zwyczajnie nie zagłaskać klienta. Musi on czuć się komfortowo i na tyle swobodnie by chciał zostać na dłużej w celu zapoznać się z ofertą, a następnie z niej skorzystać.
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę – co lubi dany klient, co na niego działa, a co wręcz przeciwnie. Sprzedaż z wykorzystaniem MBTI uczy nowego sposobu przygotowania i prowadzenia procesu sprzedaży. Zapraszamy na kurs sprzedaży w oparciu o MBTI!
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.