Szkolenie technik sprzedaży pośredniej

Skuteczna sprzedaż pozwala na szybkie rozwijanie się firmy, oraz pozyskać lojalnych klientów, którzy z chęcią będą wracać. Podczas sprzedaży pośredniej potrzebna jest umiejętność prawidłowej sprzedaży, negocjacji, a także psychologii konsumenta.

zdjęcie - (the_title())

W tym przypadku sprzedaży nie dokonuje jedna osoba w firmie. Zazwyczaj występuje tutaj kilka osób, które przedstawiają i oferują dane produkty. Dla nabycia i wzmocnienia technik i strategii polecane są odpowiednie szkolenia. Najczęściej odbywają się w małych grupach, dzięki czemu do każdego jest indywidualne podejście.

Omawiane są różne tematy, które wpływają na efektywną sprzedaż. Jednym z najważniejszych elementów jest psychologia klienta. Uwzględniane są poszczególne typy osobowości, oraz techniki jak się z nimi obchodzić. Często podczas sprzedaży zdarzyć mogą się "trudni klienci", którzy nie wykazują sympatii, są agresywni, zdenerwowani.

Podczas szkolenia uczymy się jak postępować z takimi osobami. Dowiadujemy się o różnych strategiach jak sobie z nimi radzić. Omawiane są różnego rodzaju techniki, które pozwolą nam zwiększyć sprzedaż także u niezdecydowanych, wykazujących niechęć. Ważne jest odpowiednie podejście do potrzeb klienta i jego wartości.

 

Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak finalizować sprzedaż? Jak zbudować skuteczny zespół sprzedażowy? Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia z obsługi klienta. Firma szkoleniowa Gamma.

 

Musi poczuć się, że jest szanowany i ważny dla naszej firmy. Dodatkowo szkolenia pozwalają nam na udoskonalić nasze umiejętności takie jak np. rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów, nastawienie – fundament pozytywnych relacji, prezentacja produktu i skuteczna argumentacja, czy metody radzenia sobie z negatywnymi stwierdzeniami klientów i z krytyką.

Zajęcia na warsztatach prowadzone są w formie praktycznej, dzięki czemu uczestnicy są bardziej zainteresowani i łatwiej przyswajają wiedzę. Możliwe jest także zamówienie odpowiednich szkleń dla większej grupy osób, np z jednej firmy. Wówczas zajęcia dobrane są odpowiednio do danych sytuacji. Pracownicy przechodzą rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych, co daje również wyższą własną ocenę.

Dodatkowo uczestnicząc w takich szkoleniach technik sprzedażowych zwiększamy skuteczność sprzedażową, a także mamy większe możliwości przejęcia klienta od konkurencji. Uczymy się optymalizować czas trwania procesu sprzedaży, dzięki czemu mamy więcej zaoszczędzonego czasu dla innych konsumentów.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.