Profesjonalne szkolenie z obsługi klienta telefonicznego

Korzystając z usług banków, sklepów internetowych, prezentacji gadżetów, badań medycznych na co dzień korzystamy z różnych form kontaktu telefonicznego. Będąc klientem nie lubimy kiedy ktoś do nas dzwoni i próbuje sprzedać swój towar. Badania wskazują, że większość osób telefony takie traktuje jako naruszenie prywatności, nachalne namawianie, irytujące reklamy, których nie można się pozbyć.

zdjęcie - (the_title())

     

    Korzystając z usług banków, sklepów internetowych, prezentacji gadżetów, badań medycznych na co dzień korzystamy z różnych form kontaktu telefonicznego. Będąc klientem nie lubimy kiedy ktoś do nas dzwoni i próbuje sprzedać swój towar.

    Badania wskazują, że większość osób telefony takie traktuje jako naruszenie prywatności, nachalne namawianie, irytujące reklamy, których nie można się pozbyć.

    Osoby, które pracują jako telemarketerzy, konsultanci telefoniczni, pracownicy działów reklamacji telefonicznej mają bardzo trudne zadanie chcąc porozumieć się z różnymi typami osób.

    Zaczynając pracę w call center przyszli pracownicy przejdą podstawowe szkolenie jednak warto skorzystać z dodatkowych form edukacji. Wpisując w wyszukiwarkę frazę "profesjonalna obsługa klienta szkolenie" uzyskamy możliwości odbycia kursów stacjonarnych i interaktywnych.

    Wybierając jedno z nich warto kierować się liczbą godzin, opiniami uczestników i liczbą godzin ćwiczeń praktycznych. One dają najwięcej pewności w przyszłych rozmowach telefonicznych z klientami.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.

    Mogą Cię również zainteresować: mobbing szkolenie, szkolenia dla administracji publicznej.

    Zadania praktyczne odbywają się w formie symulowanych rozmów, zadań w grupach, zabaw i gier.

    Pomaga to w nabraniu swobody w rozmowach z każdym typem osób. Te typy warto także znać, pozwoli to na dopasowanie słownictwa, sposobu mówienia. Warto wiedzieć kiedy można pozwolić sobie na mały żart, a kiedy należy być poważnym.

    Profesjonaliści mają także rozbudowane słownictwo, są elokwentni i mają wiedzę o sprzedawanym produkcie. Potrafią kontrolować swoje emocje, narzucają przebieg rozmowy, nie dają się "zagadać", szukają odpowiedniego rozwiązania.

    W pracy konsultanta telefonicznego nie jest ważne tylko mówienie, ale także słuchanie. Te szkolenia uczą tych wszystkich zagadnień.

    To doskonała okazja to wypróbowania siebie w naprawdę trudnych sytuacjach, sprawdzenie swojej reakcji na trudnego klienta, agresywnego. Jak największa ilość ćwiczeń pozwoli na wypracowanie reakcji w prawdziwych sytuacjach w życiu zawodowym. Pomoże to na dopracowanie naszej metody sprzedaży produktów przez telefon, a także sprawne obsługiwanie klientów na linii przychodzącej.

    Dzięki temu rozmowa będzie profesjonalna i znośna dla obu stron. Nie będzie irytującą reklamą polegającą na odczytaniu gotowej formułki.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.