Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta
Dla własnych potrzeb na takie szkolenie możemy udać się we własnym zakresie, jednak coraz częściej pracowników delegują zarządzający firmą w której pracują, aby podwyższyć standardy obsługi klienta w ich firmie.
Pracownik po takim szkoleniu daje wiele korzyści dla firmy której jest pracownikiem:
- wzrasta jakość obsługi klienta - zadowolony bardzo chętnie wróci w miejsce, w którym został bardzo miło i profesjonalnie potraktowany
- znacznie zmniejsza się ilość składanych przez klientów reklamacji
- wzmocnienie postawa nakierowanych na potrzeby klientów
- wraz z zadowoleniem wzrasta lojalność klientów
- nic tak dobrze nie buduje pozytywnego wizerunku firmy jak zadowoleni klienci.
Zagadnienia i bloki tematyczne szkolenia układane sa przez profesjonalistów, którzy starają się jak najlepiej potrafią, aby uczestnicy szkolenia zrealizowali następujące cele:- byli bardzo dobrze przygotowani do bezpośredniej obsługi klienta
- podnieśli swoje umiejętności komunikacyjne
- poznali techniki i narzędzia, jakie wykorzystuje się w profesjonalnej obsłudze klienta
- nauczyli się obronnego wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji
- rozwijanie bardzo przydatnych przy pracy z klientem umiejętności odmawiania, reagowania na atak i krytykę.
Obowiązkowym punktem każdego szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jest:- zapoznanie się z każdym typem klienta oraz zachowaniami, jakimi do danego typu powinny być stosowane
- narzędzia pomagające w radzeniu sobie z tak zwanym ''trudnym klientem''
- jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, jakie wzbudzają często niezbyt mili i wymagający klienci
- techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, pytania.
Po zaliczeniu szkolenia każdy z jego uczestników otrzymuje imienny certyfikat uczestnictwa. Wszystkie materiały dydaktyczne zapewnia organizator, a po zakończeniu szkolenia kursanci otrzymują je na wyłączność, na wypadek gdyby chcieli odświeżyć zdobytą wiedzę.
Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?