Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta dedykowane jest przede wszystkim tym osobom, które na co dzień zajmują się właśnie obsługą klienta.

Gamma - Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Dla własnych potrzeb na takie szkolenie możemy udać się we własnym zakresie, jednak coraz częściej pracowników delegują zarządzający firmą w której pracują, aby podwyższyć standardy obsługi klienta w ich firmie.

Pracownik po takim szkoleniu daje wiele korzyści dla firmy której jest pracownikiem:

  • wzrasta jakość obsługi klienta – zadowolony bardzo chętnie wróci w miejsce, w którym został bardzo miło i profesjonalnie potraktowany
  • znacznie zmniejsza się ilość składanych przez klientów reklamacji
  • wzmocnienie postawa nakierowanych na potrzeby klientów
  • wraz z zadowoleniem wzrasta lojalność klientów
  • nic tak dobrze nie buduje pozytywnego wizerunku firmy jak zadowoleni klienci.

Zagadnienia i bloki tematyczne szkolenia układane sa przez profesjonalistów, którzy starają się jak najlepiej potrafią, aby uczestnicy szkolenia zrealizowali następujące cele:

  • byli bardzo dobrze przygotowani do bezpośredniej obsługi klienta
  • podnieśli swoje umiejętności komunikacyjne
  • poznali techniki i narzędzia, jakie wykorzystuje się w profesjonalnej obsłudze klienta
  • nauczyli się obronnego wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji
  • rozwijanie bardzo przydatnych przy pracy z klientem umiejętności odmawiania, reagowania na atak i krytykę.

Obowiązkowym punktem każdego szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jest:

  • zapoznanie się z każdym typem klienta oraz zachowaniami, jakimi do danego typu powinny być stosowane
  • narzędzia pomagające w radzeniu sobie z tak zwanym ”trudnym klientem”
  • jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, jakie wzbudzają często niezbyt mili i wymagający klienci
  • techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, pytania.

Po zaliczeniu szkolenia każdy z jego uczestników otrzymuje imienny certyfikat uczestnictwa. Wszystkie materiały dydaktyczne zapewnia organizator, a po zakończeniu szkolenia kursanci otrzymują je na wyłączność, na wypadek gdyby chcieli odświeżyć zdobytą wiedzę.

Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?

Pracownicy działów obsługi klienta zawsze stanowią jedną z najważniejszych wizytówek świadczących o klasie przedsiębiorstwa. To w jaki sposób pracownicy tego działu podchodzą do załatwiania spraw ze wszystkimi klientami wpływa na opinię firmy.

A im jest ona lepsza tym przyciąga do siebie większe grono potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanym przez przedsiębiorstwo produktem czy usługą.

 
Dzięki odbyciu takiego szkolenia pracownicy działu obsługi klienta:
  • zyskają motywację do ciągłego doskonalenia sposobów profesjonalnej obsługi klienta,
  • poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta,
  • zyskają umiejętność zastosowania w praktyce nowo zdobytej wiedzy.
 
Tematyka szkoleń z zakresy profesjonalnej obsługi klienta w rzeczywistości jest bardzo bogata i obszerna.

Wszystko tak naprawdę zależy od programu. Szkolenia dla początkujących mają nieco mniejszy zakres wiadomości niż te szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, które docelowo przeznaczone są dla osób już od dłuższego czasu pracujących w dziale obsługi klienta.

Oto przykładowa lista tematów, które mogą się pojawić zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku szkolenia.

  • Jakie korzyści daje walka o zadowolenie każdego klienta korzystającego z usług czy produktów danego przedsiębiorstwa?
  • Jak zadbać o zadowolenie klienta?
  • Jak postawę sprzedającego odbiera kupujący?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego.
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego.
  • Jak wykorzystać umiejętności komunikacyjne przy profesjonalnej obsłudze klienta?
  • Jak rozmawiać z klientem aby osiągnąć maksymalne korzyści? Ten temat bardzo często omawiany jest na każdym szkoleniu bardzo obszernie, z uwzględnieniem scenek obrazujących scenariusze ”z życia wzięte”, dodatkowo nagrywane kamerą, aby w późniejszym czasie cała grupa szkoleniowa miała możliwość dokładnego przeanalizowania każdej ze scenek.
  • Analiza mocnych stron sprzedającego.
  • Analiza słabych stron sprzedającego. Pomysły na ich wyeliminowanie z codziennej obsługi klienta.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
firma szkoleniowa 2025 roku