Survival jako dobry sposób na imprezę firmową

Czasy mamy niepewne, a groźby ataku wojennego nie są już tylko mętną perspektywą, ale wydarzają się niemal tuż obok nas. Nic więc dziwnego, że obozy survivalowe szkolące uczestników, jak przetrwać w ekstremalnych warunkach, cieszą się coraz większą popularnością.

18 grudnia 2018
zdjęcie - Survival jako dobry sposób na imprezę firmową

Survival jako dobry sposób na imprezę firmową

Czasy mamy niepewne, a groźby ataku wojennego nie są już tylko mętną perspektywą, ale wydarzają się niemal tuż obok nas. Nic więc dziwnego, że obozy survivalowe szkolące uczestników, jak przetrwać w ekstremalnych warunkach, cieszą się coraz większą popularnością.

Survivalowe wyjazdy to także często proponowana forma wyjazdów firmowych, stawiających pracowników korporacji przed nietypowymi zadaniami podnoszącymi adrenalinę, ćwiczącymi ich umiejętności szybkiego decydowania w ryzykownych sytuacjach i zdecydowanie odmiennymi od codziennej, bezpiecznej, ale nieco nudnej rutyny.

Bogata oferta wyjazdowa i chęć sprawdzenia się pracowników z dala od biurka i komputera mogą być dobrymi powodami wyboru tego typu zajęć outdoorowych służących nie tylko oderwaniu od codzienności, ale także sprawdzeniu przez menedżerów firmy, jak radzą sobie pracownicy postawieni w nietypowych sytuacjach.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Imprezy integracyjne dla pracowników są niezwykle ważne. Z tego też powodu każdy pracodawca powinien być świadomy, jak duże znaczenie ma budowanie relacji w grupie pracowników. W obecnych czasach odchodzi się od tradycyjnego modelu spotkań integracyjnych, jeśli nie masz pomysłu na szkolenia integracyjne sprawdź nasze propozycje:

Survivalowe wyjazdy firmowe mogą być oczywiście zaproponowane wyłącznie w porozumieniu z pracownikami firmy, którzy nie wyrażą zastrzeżeń co do tego typu metod spędzania wolnego czasu. Nie każdy ma bowiem ochotę na ekstremalne rozrywki i trudno zmuszać pracowników do tego typu działań wbrew ich woli.

Atrakcją zachęcającą do takiej formy spędzenia wyjazdu integrującego pracowników może być przede wszystkim już sam wyjazd. Uczestnicy tego typu aktywności spędzają czas najczęściej w wyjątkowo urokliwych, na poły dzikich, miejscach w Polsce, gdzie brakuje dosłownie wszystkiego.

Wśród postawionych przed nimi zadań jest więc przede wszystkim przetrwanie w trudnych warunkach: budowa schronienia na noc, użycie technik maskujących, orientacja przestrzenna czy zastosowanie technik przetrwania podczas zmiennych warunków atmosferycznych.

Można również skorzystać z szerokiej oferty gier terenowych mających na celu integrację grupy i wspólną zabawę.

Korzyści wynikające z tego typu wyjazdów są nie do przecenienia. Poza sprawdzeniem własnych umiejętności radzenia sobie z dala od cywilizacji i dogodnych rozwiązań technologicznych, pracownicy mogą w znaczący sposób podnieść poziom własnej pewności, sprawdzić się w sytuacjach nietypowych i zdobyć szacunek pozostałych osób biorących razem z nimi udział w tego typu szkoleniach.

Sytuacje ekstremalne wyzwalają w pracownikach cechy charakteru niedostrzegalne na co dzień: szybkość podejmowania decyzji, umiejętność dowodzenia grupą czy zarządzania w sytuacji kryzysowej. Tego typu cechy są także bardzo pożądane na gruncie czysto biznesowych decyzji i mogą stać się inspiracją dla zarządzających firmą do powierzenia pracownikom zdań odmiennych niż dotychczas przez nich wykonywane, rozwijających ich ambicje i kreatywność.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Polacy na tle innych narodów UE należą do najbardziej nieufnych. A przecież to zaufanie jest fundamentem w procesie sprzedaży – bez niego nie będzie prawdziwej rozmowy o oczekiwaniach i wątpliwościach po stronie Klienta. Dziś w czasach dojmującej złożoności Klient nie jest w stanie wziąć pod uwagę wszystkich informacji do podjęcia decyzji zakupowej. W pewnym momencie dochodzi do punktu, w którym decyduje się zaufać sprzedawcy i jemu powierzyć kontrakt.

Zgodnie z ostatnią analizą demograficzną przeprowadzoną przez Pew Research Center, do 2055 r. Stany Zjednoczone nie będą już miały jednej rasowej lub etnicznej większości. Ta zmiana w kierunku bardziej zróżnicowanej populacji będzie miała duży wpływ na siłę roboczą i sposób, w jaki organizacje radzą sobie z różnorodnością w miejscu pracy.

Dawne techniki sprzedaży nie sprawdzają się już w dzisiejszym biznesie. Klienci są bardziej wykształceni niż kiedykolwiek i mają wiele możliwości do wyboru. A w szczególności nie znoszą być namawiani do kupna. Nowoczesna sprzedaż koncentruje się przede wszystkim na sztuce komunikacji i znajdowaniu wzajemnych korzyści. Najlepiej sprzedające się techniki sprzedaży, opisane poniżej, są oparte na tych zasadach. Wypróbuj je, aby sprawdzić, która pasuje do twojej firmy.

Szanowni Państwo!
Firma Gamma przeprowadziła 3-miesięczny projekt badawczy, którego celem było zidentyfikowanie kluczowych wyzwań, przed jakimi obecnie stoją firmy informatyczne. Głównymi źródłami informacji podczas badania były:
  • dane z raportów firmy Gartner,
  • dane z analiz infobrokerskich,
  • bezpośrednie wywiady z menedżerami wyższego i średniego szczebla zarządzania w firmach informatycznych,
  • wywiady ze specjalistami reprezentującymi zawody informatyczne.
Jak wprowadzić różnego rodzaju zmiany by te zostały dobrze przyjęte przez pracowników i szybko przełożyły się na wynik finansowy? Borykając się z tym problemem menadżerowie przestają efektywnie reagować na potrzeby Klientów i nie nadążają za stale rozwijającym się rynkiem.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.