Psychologia konsumenta

Autor: Dominika Maison

23 listopada 2017
zdjęcie - Psychologia konsumenta
Psychologia konsumenta” to kompendium wiedzy o zachowaniach konsumenckich. Napisane przystępnym językiem, systematyzuje wiedzę w tym zakresie, podpierając ją licznymi przykładami z życia codziennego. Wyjaśnione zostały podstawowe procesy poznawcze i emocjonalne, które zachodzą w trakcie robienia zakupów.

Książka składa się z 9 rozdziałów o tytułach:
  • „Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów”
  • „Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach”
  • „Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania”
  • „O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów”
  • „Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich”
  • „Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów”
  • „Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów”
  • „Postawy w zachowaniach konsumenckich”
  • „Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów”

Zachowania konsumenckie są opisane z trzech perspektyw: procesów psychologicznych, analizy nieświadomych zachowań i badań marketingowych. Wnioski z tej analizy autorki poparły wynikami badań i pokazały, w jaki sposób ta wiedza może być wykorzystana w działaniach z zakresu marketingu.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.


Książka wyjaśnia między innymi: dlaczego ludzie ulegają impulsom zakupowym, w jakim stopniu są świadomi podczas dokonywania wyborów, jak wpływ wywiera na nie samo ułożenie produktów w sklepie, jakie są przyczyny niezadowolenia i frustracji klienta w wypadku nieodpowiednich decyzji konsumenckich.

Autorka uświadamia czytelników, że wpływ na ich zakupy ma między innymi to, jak widzą świat – na jakie reklamy najczęściej zwracają uwagę, a na które są całkowicie odporni, jakich sztuczek używają ich producenci żeby manipulować widownią i sprawić, że podczas zakupów ludzie sięgną po ich produkt, a nie żaden inny.  

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.