STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Rozwiązywanie konfliktów |
W pracy spotykamy się z różnymi ludźmi. Nasi współpracownicy to osoby o różnych charakterach, często zupełnie różnych od nas. W sytuacji, gdy w jednym miejscu spotykają się ludzie o różnych osobowościach nieuniknione jest powstawanie większych...
Teorie przywództwa |
Rolą lidera jest prowadzić zespół do sukcesu. Jeśli dane przedsiębiorstwo nie posiada lidera, w firmie powstaje chaos, wszyscy pracownicy pracują bez odpowiedniego planu i bez harmonii z zespołem. Zatem przywódca w przedsiębiorstwie jest...
Obsługa klientów - czym jest? |
Nasz klient, nasz pan - choć to nie jest może do końca prawdziwe stwierdzenie, to jednak warto zauważyć, że firmy dzisiaj starają się przyciągnąć właśnie jak największą liczbę klientów. Dlaczego? Zależność jest bardzo prosta. 
Komunikacja warsztaty |
Praca w firmie i kierowanie nią nie jest wcale takie proste - to wie z pewnością każdy kierownik, lider czy menedżer. Pojawiają się bowiem różne trudności, o których byśmy wcześniej nawet nie pomyśleli, a na dodatek występują różne konflikty i...
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej |
Co może doprowadzić do upadku firmy? Oczywiście wymieniać tutaj możemy naprawdę wiele przeróżnych rzeczy, jednak warto skupić się na jednej. Otóż to klęski często prowadzi brak umiejętności interpersonalnych, którymi powinien wykazywać się przede...
Szkolenia z negocjacji |
W każdej firmie zdarzają się konflikty, trudne rozmowy, momenty, z których nie wiemy jak wybrnąć. Niestety takie nawet drobne przeszkody mogą nam zablokować działanie całej firmy. W związku z tym musimy się jakoś przed nimi zabezpieczyć... Jak...
Szkolenia dla kierowników |
Kierownik w każdej firmie pełni bardzo istotną funkcję. Niezależnie od tego, czy zarządza on całą firmą, czy tylko jednym jej zespołem, kierownik odpowiada za inne osoby, będące pod nim.
Szkolenia zamknięte |
Wiele się dzisiaj mówi na temat przeróżnych szkoleń. Uważa się, ze każdy przedsiębiorca powinien nie tylko ciągle się sam dokształcać, lecz również wysyłać na szkolenia swoich pracowników, a w szczególności zaś kadrę zarządzającą.
Szkolenia HR |
Kiedy obejmujemy kierownicze stanowiska w firmie, to nagle ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy przeróżnymi ofertami szkoleń. Które z nich warto wybrać? Czym w zasadzie zajmują się tak propagowane dzisiaj szkolenia HR?
Co do minuty |
Choć wielu osobom wydaje się to zadanie ponad ich możliwości, zwłaszcza, gdy chodzi o koordynowanie własnego i cudzego czasu pracy, to zarządzanie czasem nie zadaniem niewykonalnym. Przeciwnie, przy odrobinie dyscypliny i samozaparcia jest się w...
Miejsce dla każdego |
Realizowanie firmowych projektów uzależnione jest od tego, w jakim stopniu pracownicy rozumieją swoje zadania. Każdemu przydzielony powinien pewien zakres obowiązków, który odpowiada jest zdolnościom i doświadczeniu, aby zmaksymalizować...
Komunikacja interpersonalna szkolenie |
Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym...
Czas na wagę złota |
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna - coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej...
Informacja przekazana w eter |
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna - coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej...
Najważniejsze zasady skutecznej obsługi klienta |
Skuteczna obsługa klienta jest bardzo ważna - coraz większa ilość przedsiębiorców i właścicieli mniejszych i większych firm zaczyna zwracać na to szczególną uwagę. Inwestowanie w szkolenia z obsługi klienta dla pracowników staje się coraz bardziej...
Obsługa klienta - jak robić to dobrze? |
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych...
Zasady coachingu |
Wielu menadżerów chcąc wprowadzić nowoczesne metody zarządzania zespołem nie bierze pod uwagę tego, że nie wszystkie z nich są dostępne dla każdego, a co więcej nie jest wskazana stosowanie wszystkich metod, wobec wszystkich pracowników.
Między nami ludźmi |
Normalny dzień pracy obfituje w liczne kontakty między pracownikami, kierownictwem i klientami. Trudno tak naprawdę zliczyć, ile ich zachodzi. Można jednak ocenić ich jakość – jeżeli klient jest zadowolony, bardzo prawdopodobne jest, że w...
Nowe trendy w obsłudze klienta |
O tym, jak ważna jest prawidłowa obsługa klienta, nikogo nie trzeba chyba przekonywać. Każdy przedsiębiorca wie, że jest ona niesamowicie istotna. To właśnie dlatego wielu właścicieli firm inwestuje niemałe pieniądze w szkolenia z obsługi klienta...
Złote zasady coacha |
Każdy coach, by rozwijać firmę, musi także poszerzać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, nie tylko interpersonalne. By stać się lepszym szefem dla swoich pracowników każdy coach powinien przestrzegać kilku ważnych zasad.
Czego mogą nauczyć kursy PMI? |
Umiejętności praktyczne połączone z wiedzą i doświadczeniem – oto recepta na sukces. Jeżeli dodać do tego jeszcze profesjonalną edukację, otrzyma się szkolenia na miarę dzisiejszych czasów...
Profesjonalna obsługa klienta |
Każdy doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie podejście do klienta. Profesjonalna obsługa i rzeczowe podejście do sprawy przyczyni się do zadowolenia klienta i prawdopodobnie sprawi, że zdecyduje się wrócić i jeszcze raz skorzystać z naszych usług.
Skuteczne zarządzanie zespołem |
Kierownicy, menadżerowie muszą liczyć się tym, że pracownicy o wiele częściej śledzą zmiany w sposobach zarządzania niż ich przełożeni. Co za tym idzie często mają świadomość tego, jak może wyglądać sytuacja, kiedy menadżer jest świadom...
Coaching |
Ilu kierowników, tyle filozofii prowadzenia zespołu pracowników. Dlatego też trzeba brać po uwagę na to, że nie każdy z menadżerów może mieć zupełnie inną koncepcję, co do tego, jak ma wyglądać praca jego podwładnych.
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji