Efektywne zarządzanie swoim czasem
Wówczas zwykle rodzi się niezadowolenie, frustracja, zmniejsza się samoocena, pojawia się zupełnie niepotrzebny nikomu stres, a zadowolenie z pracy maleje. Aby temu zapobiec, wystarczy odpowiednio podejść do tematu i nauczyć się w odpowiedni sposób zarządzać swoi czasem i swoimi zadaniami w czasie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Czujesz się nie rozumiany przez innych? Chcesz lepiej zarządzać swoim czasem i umiejętnościami? Odwiedź nasz dział szkoleń interpersonalnych i wybierz interesujące Cię szkolenie np: szkolenia komunikacja, zarządzanie czasem szkolenie, szkolenie radzenie sobie ze stresem
Jedynie mając ułożony plan, jak działać, będziemy wiedzieć w jaki sposób osiągnąć cel, monitorować postępy i reagować od razu, kiedy tylko pojawią się jakiekolwiek problemy. Dzięki temu skutecznie zmniejszymy stres, jaki może towarzyszyć problemom z realizacją zadań, przygotować się na ewentualne konsekwencje, uprzedzić o problemach przełożonych i, być może, wspólnie znaleźć sposób na rozwiązanie problemów.
Zadania ważne, do zrobienia na już, ważne do zrobienia na potem, mniej ważne do zrobienia na już i mniej ważne do zrobienia na potem. Zaczynamy od realizacji zadań ważnych, które są do zrobienia na już. Później powinny być realizowane zadania ważne do zrobienia na potem. Dopiero później można skoncentrować się na zadaniach mniej ważnych.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Porządek w życiu, porządek w szafie
Kiedy ogarnia Cię chaos i poczucie bezradności. Kiedy nie wiesz, co masz robić najpierw bo zalew obowiązków Cię przerasta. Kiedy boisz się powiedzieć NIE bo…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















