Techniki sprzedaży
W procesie sprzedaży niezwykle ważne jest, aby zaoferować klientowi swój produkt lub usługę, przekonać klienta, że jest to właśnie to, czego potrzebuje, a następnie przeprowadzić skuteczną transakcję kupna-sprzedaży. W ten sposób sprzedawca osiąga dochód, zaś klient otrzymuje produkt lub usługę i satysfakcję. Z założenia, produkt lub usługa powinny zaspokajać potrzeby klienta. Same zaś potrzeby bywają przeróżne i nie zawsze sam klient potrafi je skutecznie określić.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
Wówczas to sam klient będzie zabiegał o możliwość zakupu wybranego produktu z oferty, a sprzedawca będzie miał dodatkowo możliwość wynegocjowania korzystnych również dla siebie warunków. Ponadto, jeśli sprzedawca rozsądnie pokieruje całą transakcja kupna sprzedaży, zyska zadowolonego klienta, którego satysfakcja przełoży się nie tylko na jego własną radość z zakupów, ale może wpłynąć również na zwiększoną liczbę nowych klientów.
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej