Cecha zaleta korzyść

Marketing, czyli zaspokajanie potrzeb poprzez osiąganie zysków to główna zasada, na jakiej działają wszystkie przedsiębiorstwa w naszym kraju. Jednocześnie, każde przedsiębiorstwo, aby osiągnąć swój cel, musi na pewnym etapie opracować swoją własną strategię marketingową. Do tego zadania potrzebna jest choćby najbardziej podstawowa wiedza i umiejętności z zakresu marketingu i zarządzania, jak również jakiś plan, wizja tego, co chcemy osiągnąć i w jaki sposób.

     
    Marketing, czyli zaspokajanie potrzeb poprzez osiąganie zysków to główna zasada, na jakiej działają wszystkie przedsiębiorstwa w naszym kraju. Jednocześnie, każde przedsiębiorstwo, aby osiągnąć swój cel, musi na pewnym etapie opracować swoją własną strategię marketingową. Do tego zadania potrzebna jest choćby najbardziej podstawowa wiedza i umiejętności z zakresu marketingu i zarządzania, jak również jakiś plan, wizja tego, co chcemy osiągnąć i w jaki sposób.
     
    Marketing może nam udostępnić wiele przydatnych narzędzi do osiągnięcia tego celu, a także technik, z których warto korzystać. Dzięki temu można osiągnąć naprawdę wiele. Stosując sprawdzone, dobrze już zbadane i poznane metody możemy uniknąć podstawowych błędów, których często nie udaje się nam uniknąć kiedy próbujemy działać nie zgodnie ze znanymi zasadami, ale według własnego planu. Nie jest to jednak zbyt dobrym rozwiązaniem, bowiem opracowanie tylu już technik i metod marketingowych było możliwe właśnie dlatego, że techniki te doskonale się sprawdzają w okresowych sytuacjach.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:

    Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku.

    Doskonałym przykładem może być technika zwana cecha zaleta korzyść. O co w niej chodzi?
     
    Ogólnie ujmując chodzi o to, by przekazywać swoim potencjalnym klientom tylko to, co naprawdę dla nich ważne. Znając doskonale cechy oferowanych produktów lub usług należy zaprezentować je klientowi wskazując na największe zalety. Tym samym chcemy, aby klient dostrzegł w tych cechach i zaletach korzyści dla siebie, a przy tym zapragnął to mieć. Niezwykle rzadko zdarza się, aby klienci kupowali coś, w czym nie widzą dla siebie żadnych korzyści.

    Aby jednak mogli dostrzec te korzyści, sprzedawca musi zaprezentować je w odpowiedni sposób. Nie może polegać na tym, że klient sam się dowie, co dobrego jest w ofercie sprzedawcy i dlaczego chce to pozyskać. Wytłumaczenie tego klientowi i przekonanie go do takich wniosków leży w gestii sprzedawcy. Zatem to własnie sprzedawca za pomocą dostępnych technik i narzędzi, jak choćby cecha zaleta korzyść może dać klientowi to, czego ten może chcieć.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.