Co daje profesjonalna obsługa klienta?

Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.

Gamma - Co daje profesjonalna obsługa klienta?

    Podstawą sukcesu każdej firmy jest liczba klientów, jaka decyduje się na zakup produktów przez nią oferowanych. Jednak między taśmą fabryczną bądź studiem projektanckim a klientem istnieje etap, który ma decydujący wpływa na to, czy sprzedaż zakończy się powodzeniem.

    Jest nią obsługa klienta – niezależnie od tego, czy jest to indywidualna osoba, czy przedsiębiorstwo, które pragnie zwiększyć zyski bądź wejść na nowy rynek. Istnieją osobne cele, jakie towarzyszą rozmową z konkretnymi przedstawicielami tych grup, jednak ogólne zasady obowiązują w każdym przypadku.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.


    Na czym polega profesjonalna obsługa?

    Na sprawieniu, żeby klient poczuł, że dba się o jego interesy, a przede wszystkim o jego dobre samopoczucie. Dlatego, żeby wcielić w życie popularne powiedzenie „klient nasz pan”, powinno się zawsze:

    • być uśmiechniętym i miłym w stosunku do klienta,
    • szybko odpowiadać na zapytania oraz ułatwiać kontakt,
    • być odpornym na krytykę, starać się nie odpowiadać na zaczepki,
    • nie próbować przekonywać wzburzonego klienta, że rozumie się jego sytuację,
    • angażować się w wykonywaną pracę, pokazywać, że wie się, co się robi.

    Tych kilka działań może sprawić, że konsument całkowicie zmieni nastawienie wobec marki i zamiast tylko zapoznać się z ofertą, jak to miał początkowo w zamiarach, kupi produkt, a nawet poleci znajomych w mediach społecznościowych i najbliższym spotkaniu.

    Jaki sekret tkwi w profesjonalnej obsłudze?

    Tym, co sprawia, że jest ona tak ważna, to dobrze samopoczucie klienta i sprzedawcy. Nikt nie lubi rozmawiać z osobami, których nie interesuje podejmowany temat, nie wiedzą nic, co mogłoby pomóc w rozwianiu wątpliwości ani też nie uśmiechają się, co oznacza, że nie są zadowolone z towarzystwa, jakie dzielą z klientem.

    Gdy wyeliminuje się wszystkie te negatywne uczucia, pozostanie tylko bezpieczne, komfortowe środowisko, w którym miło wydaje się pieniądze bądź zleca wykonanie usług czy też je kupuje. Wiedzą o tym największe przedsiębiorstwa, stąd często wysyłają swoich przedstawicieli na specjalne szkolenia podnoszące ich kwalifikacje i polepszające wizerunek firmy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025