Czy program partnerski pomoże zwiększyć naszą sprzedaż?

Posiadamy swój biznes, gdzie zajmujemy się sprzedażą produktów. Jednak jak moglibyśmy podnieść wzrost sprzedaży?

6 września 2017
zdjęcie - Czy program partnerski pomoże zwiększyć naszą sprzedaż?

Jednym z najlepszych sposobów jest zbudowanie programu partnerskiego, którego głównym zadaniem jest wzmocnienie i ulepszenie sprzedaży. Dzięki stworzeniu programu partnerskiemu umożliwimy dotarcie do większej grupy odbiorców, niż zrobilibyśmy to sami, bez pomocy innych.

Partnerzy w zamian za udział w zyskach, dadzą nam więcej polecających, większy rynek, zewnętrznych promotorów biznesu, większą sieć dystrybucji, większą znajomość marki, co wiąże się z większą sprzedażą. Nasza firma rośnie niezależnie od naszej pracy. Działa nad tym nasz program partnerski, który nieustannie rozwija współpracę. Jednak jak założyć odpowiedni program partnerski, który będzie przynosił nam zyski?

Pamiętajmy, że partnerzy przyłączają się, ponieważ chcą zarobić. Wówczas nasz produkt powinien być interesujący i atrakcyjny dla klienta końcowego. Jeżeli produkt cieszy się popularnością, wówczas partnerowi zaproponować może mniejszą prowizję, z której będzie zarabiał na dużych obrotach. Jeżeli produkt nie cieszy się obrotem to nawet wysokie prowizje nie dadzą zarobku nam, jak i partnerowi.

 

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży: Zapraszamy.

 

Pamiętajmy, by również samemu dobierać odpowiednich partnerów, którzy nie będą zaniżać naszej jakości. Jeśli partnerzy zajmują się tanimi, niskiej jakości produktami, wówczas nasze produkty, które dołączą do oferty, również będą tak postrzegane przez klientów. Wówczas nie będziemy mogli się cieszyć z sukcesów sprzedaży.

Podczas zawierania współpracy, obserwujmy całościowy proces. Zadajmy pytania, rozwiązujmy wszelakie problemy jakie występują i przeszkadzają w sprzedaży. Każdy uczy się na błędach, dzięki czemu w późniejszych współpracach proces sprzedaży przebiegnie szybciej i łatwiej. Jeżeli będziemy posiadać coraz większą grupę partnerską, nasze sprzedaże znacznie wzrosną. Pamiętaj by program partnerski w firmie był łatwy, nie skomplikowany. Nie tylko my musimy nauczyć się zasad, ale również nasi partnerzy.

Każdy nowy wprowadzony produkt wymaga czasu i poświęcenia na jego całkowite zapoznanie. Nie ma możliwości sprzedaży produktu, jeżeli nie znane są jego korzyści, zalety. Dlatego przez cały czas utrzymujmy kontakt i kontrolujmy sprzedaż. Nie zostawiajmy partnerów samych, którzy nie koniecznie muszą mieć wiedzę na temat naszych ofert.

ZOBACZ NAJCIEKAWSZE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

7 listopada 2017
Zaufanie: nawet najlepszy proces sprzedaży sam niczego nie sprzeda  Zdobycie miana zaufanego doradcy jest rzadko osiągane.Dlaczego? Wielu sprzedawców uważa, że sami mogą zdecydować, czy są zaufanymi doradcami, ale w rzeczywistości to klienci o tym decydują, czy sprzedawca jest godny zaufania. Zachowania klientów i badania nad przegranymi kontraktami wskazują, że większość klientów nie ufa sprzedawcom lub nie widzi w nich godnych...
28 sierpnia 2018
Model Sprzedaży Challenger Sales – Sprzedaż Prowokatywna Wstęp Modele i podejścia do sprzedaży pojawiają się i znikają. To, co kilka lat temu było najgorętszym i najczęściej stosowanym podejściem do sprzedaży, jest obecnie uważane za staroświeckie. Ta „krótka żywotność” jest spowodowana trendami branżowymi, wpływami zewnętrznymi i ogólną gospodarką. W książce The Challenger Sale autorzy Matthew Dixon i Brent Adamson przedstawiają model,...
13 listopada 2018
  21 technik sprzedaży opartych na dowodach   Techniki sprzedaży - wstęp Co sprawia, że niektórzy sprzedawcy są lepsi od innych? Posiadanie odpowiednich umiejętności i doświadczenia z pewnością jest ważne, ale bycie najlepszym sprzedawcą w firmie zależy również od czegoś więcej. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zostało przeprowadzonych wiele badań naukowych dotyczących tego, w jaki sposób ludzki mózg dokonuje wyborów...
25 czerwca 2019
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania odbiorcy, publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje informację, wiadomości i wiedzę w zabawny i ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne oraz niewerbalne. Storytelling to relacja ze zdarzenia. Historia może być autentyczna lub fikcyjna, ale dobra historia zawsze zawiera element prawdy, nawet jeśli jest fikcją. Przekaz, który niesie, musi być prawdziwy...
8 stycznia 2020
  Style negocjacji według Willema Mastenbroeka Definicja Negocjacje są procesem, w którym biorą udział co najmniej dwie strony. Stanowiska stron są rozbieżne i stanowią przeszkodę w realizacji indywidualnych interesów. Negocjacje mają na celu uzgodnienie stanowisk. Negocjacje – codzienny element życia Negocjacje istnieją od zawsze. Tam, gdzie jest dwoje ludzi, tam zazwyczaj pojawia się konflikt lub przynajmniej różnica stanowisk. Pragnąc wypracować...

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

28 lipca 2022
Praca sprzedawcy jest wymagająca, bo częściej ponosimy porażkę niż wygraną, ale na tej bazie buduje się sukces. Jak sobie z nimi radzić?
27 kwietnia 2022
Znajomość własnej kultury i kultur, z którymi podejmowana jest komunikacja na jakimkolwiek poziomie owocuje wytworzeniem się świadomości kulturowej, czyli umiejętności rozpoznania i zrozumienia wpływu kultury na ludzkie zachowania i idee oraz wpływu własnej kultury na postrzeganie świata, proces oceniania i podejmowania decyzji. Aby dojść do etapu efektywnej komunikacji międzykulturowej niezbędna jest inwestycja czasu, energii i starań w wykluczenie uprzedzeń i...
8 stycznia 2020
Willem Mastenbroek wyróżnił cztery style prowadzenia negocjacji. Każdy ma swoje plusy i minusy.
15 kwietnia 2019
Perswazja to społeczny wpływ na przekonania, postawy, intencje, motywacje i zachowania. Jest to forma manipulacji oparta na zaangażowaniu, która może zmienić nasze myśli i zachowania. Zasady perswazji posługują się słowami mającymi wpłynąć na innych ludzi i osiągnąć pożądane zmiany.
4 grudnia 2018
Storytelling sztuka opowiadania historii w celu zaangażowania publiczności i budowania więzi z klientem. Narrator przekazuje wiadomość, informacje i wiedzę w zabawny, ciekawy sposób. Jego narzędziami są techniki werbalne i niewerbalne.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.