Dobre szkolenie z obsługi klienta

Dobre szkolenie z obsługi klienta pomaga w podniesieniu standardu obsługi w firmie, dzięki czemu pozwala na poprawienie jej wizerunku.

Gamma - Dobre szkolenie z obsługi klienta

    Dzięki opanowaniu podstawowych technik z tego zakresu, pracownicy unikną popełniania podstawowych błędów.

    Szkolenia z obsługi klientów mają kilka celów. Ich zadaniem jest między innymi przekazanie pracownikom technik efektywnej komunikacji zarówno w rozmowie bezpośredniej, jak i w trakcie kontaktu telefonicznego. Szkolenia powinny również kłaść nacisk na rozwój praktycznych umiejętności. Ważne jest również przygotowanie pracowników do prowadzenia profesjonalnej obsługi w sytuacjach trudnych lub wyjątkowych. Korzyści wynikające z takich szkleń są ogromne. Przede wszystkim profesjonalna obsługa przekłada się na większe zadowolenie klientów, a także pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.

    Jak powinno wyglądać dobre szkolenie? Jak już zostało wspomniane, tego typu szkolenia powinny kłaść duży nacisk na rozwój praktycznych umiejętności. Doskonałymi przykładami, które wykorzystuje się w czasie szkoleń są autentyczne materiały, np. nagrania z rozmów telefonicznych lub treść korespondencji prowadzonej między pracownikami i klientem. Dzięki wykorzystaniu takich materiałów można łatwo wychwycić podstawowe błędy, które mogą się zdarzyć każdemu.

     

    Gamma – firma szkoleniowa roku. Może interesuje Cię rozwój umiejętności menadżerskich? Zapoznaj się z: szkolenie managerskie, szkolenie zarządzanie ludźmi. Zapraszamy! Chcesz zostać lepszym sprzedawcą? Zobacz nasze: szkolenia sprzedażowe i szkolenia negocjacje.

     

    Szkolenie z obsługi i szkolenia sprzedażowe powinny poruszać takie zagadnienia jak mowa ciała, czy język korzyści. Standardy dotyczące obsługi klienta nieustannie rosną. Schludny wygląd i uprzejme zachowanie są bardzo ważne, ale nie wystarczające. Pracownicy powinni wiedzieć nie tylko, co należy mówić, ale również jak zachować się w obecności klienta. Także prowadzenie rozmowy nie jest wcale łatwą sztuką – należy wiedzieć w jaki sposób przejąć kontrolę nad rozmową w sposób uprzejmy, jak zadawać pytania i słuchać klienta. Innym istotnym zagadnieniem jest radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi klientami, którzy niestety również się zdarzają. Zachowanie zimnej krwi i odpowiednie reagowanie w takich sytuacjach wymaga treningu.

    Szkolenie z zakresu obsługi klienta powinno więc dostarczać teoretycznej wiedzy, ale musi także zawierać również analizę autentycznych przykładów oraz praktyczne ćwiczenia. Dzięki temu pracownicy będą wiedzieli w jaki sposób przełożyć zdobyte umiejętności na sposób wykonywania obowiązków.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025