Jak zwiększyć sprzedaż, posiadając swoją stronę?

Sprzedaż w Internecie nie jest skomplikowana. Jednak wymaga pewnych technik, które pozwolą na zainteresowanie i przyciągnięcie klienta.

zdjęcie - (the_title())

    Konsument wchodząc na stronę, może ją od razu opuścić albo pozostać na dłużej. Stwierdza się, że mamy 10 sekund na zwrócenie uwagi na siebie. Zazwyczaj jednym z najważniejszych elementów jest zastosowanie odpowiedniego nagłówka. Jeżeli klient na samym początku nie znajdzie odpowiedni na swoje pytania, zazwyczaj odchodzi dalej, do konkurencji.

    Profesjonalny nagłówek to około 80% skutecznej reklamy i oferty. Jest to cały artykuł zawarty w jednej pigułce. Dlatego warto poświęcić więcej czasu na jego odpowiednie stworzenie. Jeśli klient nie zwróci uwagi na pierwsze hasła, to szanse na dalsze zapoznanie się z treścią, są bardzo znikome. Skuteczny nagłówek wiąże się wówczas ze zwiększeniem sprzedaży. Jeżeli sami podejmujemy się jego tworzenia, warto pamiętać o kilku zasadach, które ułatwią nam zadanie. Pamiętajmy, że krótszy wcale nie oznacza lepszy.

    Może wygląda oryginalnie i estetycznie, ale trudno jest dobrać odpowiednie informacje tylko w kilku słowach. Inspiracją dla każdego mogą być tabloidy i mass media, które doskonalą sztukę przyciągania uwagi. Podczas komponowania załóżmy, że tylko nagłówek będzie przeczytany. Dlatego ten krótki tekst powinien dostarczyć klientowi podstawowe informacje, a także zbudowanie w czytelniku odpowiedniego zaufania, przekonania.

     

    Rozszerz swoje działania sprzedażowe. Poznaj techniki wpływu i techniki radzenia sobie z psychomanipulacją. Dowiedz się jak profesjonalnie prowadzić rozmowę biznesową. Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe: Odwiedź ten dział.

     

    Więc nagłówek powinien dostarczyć wiedzę klientowi co znajduje się na stronie. Krótko musi nakierować myśli an dany temat. Najlepiej w punktach wypisać sobie kilka, które przyjdą nam do głowy, kolejno z pomocą bliskiej osoby wybrać ten, który najbardziej przemawia, najlepiej brzmi. W nagłówku bardzo ważne jest także umieszczenie krótkiej informacji, która weźmie pod uwagę koszt.

    Nie musimy od razu pisać konkretnej ceny. Możemy jedynie określić kilkoma słowami jak to mniej więcej wygląda, np. taniej niż w salonach, czy nawet inwestycja na dłuższy okres. Bardziej powinniśmy się skupić na korzyściach, które bardziej wpłyną na decyzję klienta.

    Konsument powinien mieć jasno przedstawione co będzie miał w zamian jeśli zdecyduje się na zakup. Pamiętajmy, by określić najważniejsze korzyści, które spełniają potrzeby zainteresowanego. Wszystkie te informacje muszą być odpowiednio i profesjonalnie zawarte w nagłówku, w kilku słowach, które zwrócą uwagę klienta.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.