Wykonując telefon do urzędu przydadzą nam się pewne techniki, które pozwolą na jak najszybsze osiągnięcie celu. Odpowiednie szkolenia negocjacje mogą wynieść na wyższy poziom. Wybierając szkołę albo tzw. coacha sugerujmy się dotychczasowymi opiniami i portfolio.
Na polskim rynku dostępne są renomowane firmy działające w zasięgu międzynarodowym, którzy szkoli m. in. żołnierzy Armii Amerykańskiej, polityków, największe firmy na świecie. Warto poświęcić dłuższą chwilę na znalezienie odpowiedniej osoby, która będzie odpowiadała naszym potrzebom.
Szkolenia pozwolą nie tylko na poszerzenie profesjonalnego słownictwa koniecznego w świecie negocjacji, ale także budowanie dobrego pierwszego wrażenia, przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbycia pierwszego spotkania, przygotowanie scenariuszy rozmów z osobami niezdecydowanymi, nieuprzejmymi, podejrzliwymi. Dowiemy się jak ważna jest prezencja nie tylko rozumiana jako dobry wygląd, ale także gesty, postawa, tembr głosu. Coach przygotuje scenariusze negocjacji wraz ze wzorcami zachowań, przygotuje nam gotowe frazy, które możemy wykorzystać w trudnych sytuacjach podczas realnych spotkań.
Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?
Szkolenia mogą zostać rozłożone na cykl, ale także zostać skumulowane do jednego spotkania podczas którego poznamy podstawy podstaw. Może takie pojedyncze spotkanie pozwoli nam na podjęcie decyzji o dłuższej współpracy? Warto to przemyśleć zwłaszcza, że coraz więcej film decyduje się na posiadanie doradcy wizerunkowego i negocjacyjnego. Posiadając własnego będziemy w stanie zidentyfikować moment kiedy jesteśmy poddawani grze negocjacyjnej, którą można nazwać wręcz manipulacją.
Coach wyczuli nas na podejrzane zachowania, przygotuje do odpowiednich reakcji, a także pozwoli na wyrobienie odpowiednich nawyków. Taka współpraca ukształtuje u nas własny styl negocjacyjny, poprawi efektywność rozmów i zaważy o budowaniu długofalowych relacji z klientami.