Większość osób woli mieć kontakt z żywą osobą, reagującą na każde zadawane pytanie niż automatem telefonicznym lub bezosobowym adresem mailowym. Nie każdy tez ma czas na osobiste spotkania, np. w sprawie przedłużenia umowy telekomunikacyjnej.
Dlatego też sprzedawcy telefoniczni nie są lubiani, ale jednocześnie wiele transakcji nie może odbyć się bez ich udziału. Dlatego też warto aby sprzedawcy telefoniczni przechodzili regularne szkolenia. Pierwsze z nich jest przeprowadzane jeszcze przed rozpoczęciem pracy. Trwa przeważnie około dwóch tygodni i jest prowadzone przez doświadczonego pracownika firmy będącego jednocześnie trenerem.
Jednak warto aby szkolenia sprzedawców telefonicznych były przeprowadzane także przez zewnętrzne firmy, które nie skupią się tylko na przedstawieniu produktu, ale na bardziej ogólnych zasadach.
Należy także pamiętać, że jednorazowe szkolenie nie jest wystarczające. Każdy sprzedawca po czasie wpada w rutynę, a tylko ciągłe szkolenie pozwala na budowanie nowych technik sprzedażowych i budowanie nowych pomysłów na rozwiązywanie problemów.
Poznaj metodę, dzięki której już na pierwszym spotkaniu zorientujesz się kim jest Twój rozmówca. Wzmocnij wiarę we własne możliwości i negocjuj skuteczniej. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Zobacz: szkolenia z negocjacji, telesprzedaż, profesjonalna obsługa klienta.
Warto też organizować spotkania pracowników podczas których korygowane będą powtarzane błędy. Często słuchając czyjejś rozmowy udaje się wprowadzić do rozmów sprzedażowych nowe triki i skuteczne sposoby stosowane przez innych pracowników.
Z kolei dłuższe szkolenia zwrócą uwagę na metody prowadzenia rozmowy z klientem telefonicznym, aktywne słuchanie, zadawanie pytań, wzbudzanie ciekawości, radzenie sobie z emocjami, prowadzenie rozmów z trudnymi klientami, stosowanie metody przedstawiania korzyści płynących z posiadania produktu lub danej usługi, reagowanie na pierwszą odmowę i kolejne, radzenie sobie z różnymi typami odmów (np. "nie bo nie"), wyczucie momentu na zakończenie rozmowy lub doprowadzenie do sfinalizowania rozmowy.
Takie szkolenia pozwolą na uniknięcie wpadania w rutynę, a także wypalenia zawodowego, które jest bardzo częstym zjawiskiem wśród sprzedawców telefonicznych.
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.