Niezłomny negocjator
Menadżerowie, kadra kierownicza, prezesi dużych firm produkcyjnych, banków, firm ubezpieczeniowych, rekruterzy, przedstawiciele handlowi, prawnicy na co dzień stosują w pracy różne techniki negocjacyjne nawet jeżeli nie są tego świadomi.

Jeżeli chcieliby uporządkować swoją wiedzę to wiele szkół biznesowych (w tym Szkoła Główna Handlowa) prowadzą szkolenia negocjacyjne. Szkolenie z negocjacji biznesowych pozwala na ugruntowanie posiadanej wiedzy oraz jej poszerzenie. Powstają nowe sposoby na skuteczne negocjowanie więc warto posiadaną wiedzę odświeżać. Nie ma znaczenia staż pracy i posiadane stanowisko – każdy znajdzie coś dla siebie.
Szkolenia prowadzone są w trybie weekendowym, najczęściej w ciągu dwóch dni. Najlepiej wybrać szkołę, która oferuje szkolenia w małych grupach. Pozwoli to na bliższy kontakt z prowadzącym, szczegółowe omawianie problemów, dyskusje w grupie. Wiele szkół oferuje także zajęcia prowadzone w siedzibie firmy przygotowane pod kątem danej branży, indywidualny kontakt z coachem oraz porady telefoniczne.
Warto zapoznać się z ofertą kilku placówek tak by wybrać program szyty dla nas na miarę. Co obejmuje samo szkolenie? Zajęcia z autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, przygotowania do negocjacji, prowadzenie rozmów podzielone na typy oponentów, radzenie sobie z negatywnymi emocjami, rozmowy z trudnymi przeciwnikami, triki negocjacyjne, opieranie się manipulacji, budowanie własnego stylu negocjacji, dzielenie negocjacji na etapy, doprowadzanie do konkluzji i renegocjacje.
Cały program jest realizowany poprzez wykłady, ćwiczenia, gry sytuacyjne i symulacje, poprawianie błędów i dyskusje w grupie, które są wspaniałą okazją do wymiay doświadczeń i zawieranie cennych kontaktów. Każda szkoła oferuje oryginalny program szkoleniowy, porównajmy kilka z nich przed dokonaniem wyboru.
Coach pomoże nie tylko podczas szkolenia, ale utrzymanie kontaktu pozwoli na prowadzenie zajęć przed najważniejszymi spotkaniami negocjacyjnymi. Dzięki temu skuteczność naszej sprzedaży z pewnością wzrośnie.
Negocjacje w biznesie
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją,…Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















