O sprzedaży na infolinii słów kilka

Coraz częściej docenianym elementem w każdej szanującej się firmie, której zależy na uzyskiwaniu bardzo dobrych rezultatów w sprzedaży, są właściwie przeprowadzanie szkolenia sprzedażowe.

zdjęcie - (the_title())

    Dotyczy to nie tylko firm, które nastawione są na sprzedaż bezpośrednią, wymagającą kontaktu bezpośredniego z klientem, ale także tych, które zajmują się sprzedażą produktów lub usług przez telefon.

    W zasadzie, o ile do sprzedaży bezpośredniej wymagającej kontaktu z klientem liczy się wszystko, czyli wygląd sprzedawcy, mimika twarzy oraz mowa ciała, a także użyte techniki sprzedażowe, o tyle przy sprzedaży na infolinii liczy się przede wszystkim głos. Jak bardzo ważny jest głos, jego brzmienie, tonacja oraz wrażenie wywierane na kliencie - tego uczą szkolenia dla sprzedawców przygotowane przez ekspertów w tej dziedzinie.

    Na takim szkoleniu sprzedawcy, obecni lub przyszli, dowiedzą się, jak korzystać z potęgi swojego głosu, jak mówić i modulować swój głos w taki sposób, by przyciągnąć uwagę klienta, a także jak sprawiać wrażenie, że aktywnie słuchamy rozmówcę.

    To jednak nie wszystko, ponieważ przez telefon w celu owocnej sprzedaży wykorzystuje się nieco odmienne techniki sprzedażowe, które również polegają w dużej mierze na perswazji, ale przede wszystkim stanowią możliwość nadawania na tych samych falach z naszym klientem, którego nie widzimy i możliwe, że nigdy więcej już go nie usłyszymy.

    Można by rzec, że sprzedaż przez telefon jest dużo trudniejsza od tej, kiedy bezpośrednio widzimy naszego klienta, możemy więcej zauważyć, niż się domyślać, a także więcej przekazać. Jednak nie ma takich rzeczy, które nie byłyby wykonalne, chociaż w rzeczywistości sprzedaż na infolinii z upływem czasu staje się coraz trudniejsza ze względu na niejednokrotne znużenie klientów prowadzonymi w ten sposób rozmowami, ich brakiem czasu, a bardzo często również brakiem ich uwagi i skupienia na rozmówcy i przedmiocie rozmowy.

    Dobry telemarketer musi wiedzieć, jak zdobyć tą uwagę, jak przyciągnąć ją do siebie i jak wykorzystać. Jednakże nieprawdą byłoby stwierdzenie, że nie można niczego sprzedać nieświadomemu klientowi - można, jednak jego satysfakcja z kupna produktu lub usługi, na którą zdecydował się nieświadomie, może zakończyć się zwrotem produktu i przedwczesnym zakończeniem umowy kupna. Szkolenia sprzedażowe często poruszają ten problem i pomagają sprzedawcom w skutecznym jego rozwiązaniu.

     

    Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży: Zapraszamy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.