O sprzedaży na infolinii słów kilka
Coraz częściej docenianym elementem w każdej szanującej się firmie, której zależy na uzyskiwaniu bardzo dobrych rezultatów w sprzedaży, są właściwie przeprowadzanie szkolenia sprzedażowe.

Dotyczy to nie tylko firm, które nastawione są na sprzedaż bezpośrednią, wymagającą kontaktu bezpośredniego z klientem, ale także tych, które zajmują się sprzedażą produktów lub usług przez telefon.
W zasadzie, o ile do sprzedaży bezpośredniej wymagającej kontaktu z klientem liczy się wszystko, czyli wygląd sprzedawcy, mimika twarzy oraz mowa ciała, a także użyte techniki sprzedażowe, o tyle przy sprzedaży na infolinii liczy się przede wszystkim głos. Jak bardzo ważny jest głos, jego brzmienie, tonacja oraz wrażenie wywierane na kliencie – tego uczą szkolenia dla sprzedawców przygotowane przez ekspertów w tej dziedzinie.
Na takim szkoleniu sprzedawcy, obecni lub przyszli, dowiedzą się, jak korzystać z potęgi swojego głosu, jak mówić i modulować swój głos w taki sposób, by przyciągnąć uwagę klienta, a także jak sprawiać wrażenie, że aktywnie słuchamy rozmówcę.
To jednak nie wszystko, ponieważ przez telefon w celu owocnej sprzedaży wykorzystuje się nieco odmienne techniki sprzedażowe, które również polegają w dużej mierze na perswazji, ale przede wszystkim stanowią możliwość nadawania na tych samych falach z naszym klientem, którego nie widzimy i możliwe, że nigdy więcej już go nie usłyszymy.
Można by rzec, że sprzedaż przez telefon jest dużo trudniejsza od tej, kiedy bezpośrednio widzimy naszego klienta, możemy więcej zauważyć, niż się domyślać, a także więcej przekazać. Jednak nie ma takich rzeczy, które nie byłyby wykonalne, chociaż w rzeczywistości sprzedaż na infolinii z upływem czasu staje się coraz trudniejsza ze względu na niejednokrotne znużenie klientów prowadzonymi w ten sposób rozmowami, ich brakiem czasu, a bardzo często również brakiem ich uwagi i skupienia na rozmówcy i przedmiocie rozmowy.
Dobry telemarketer musi wiedzieć, jak zdobyć tą uwagę, jak przyciągnąć ją do siebie i jak wykorzystać. Jednakże nieprawdą byłoby stwierdzenie, że nie można niczego sprzedać nieświadomemu klientowi – można, jednak jego satysfakcja z kupna produktu lub usługi, na którą zdecydował się nieświadomie, może zakończyć się zwrotem produktu i przedwczesnym zakończeniem umowy kupna. Szkolenia sprzedażowe często poruszają ten problem i pomagają sprzedawcom w skutecznym jego rozwiązaniu.
- szkolenia z obsługi klienta
- szkolenia techniki sprzedaży
- szkolenia z negocjacji
- inne szkolenia handlowe
Zapraszamy.
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki
W drodze po sukces ponosimy wiele porażek. Ważne, aby uzyskać mentalną sprężystość, która pozwoli na szybkie wyciąganie wniosków i zdobywanie energii do podejmowania dalszych działań.…Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej