Kontakt z klientem jest niezwykle ważnym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. To właśnie podczas rozmowy z klientem często udaje nam się przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi, bądź przeciwnie. Dlatego warto zastanowić się, w jaki sposób przeprowadzać każdą rozmowę, jaką prowadzimy z klientem, nie popełniać podstawowych błędów, bez względu na to, czy rozmowa odbywa się bezpośrednio, czy za pomocą telefonu, e-maila itd.
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.
WikiGamma w formacie video.
Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.