Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw

Szkolenia z negocjacji handlowych to niezwykle przydane edukacyjne zajęcia zarówno dla pracowników i kadry zarządzającej tych Małych, jak i nieco większych przedsiębiorstw. Tego rodzaju szkolenia są w pewnym sensie warsztatami, dzięki którym każdy z uczestników ma możliwość doskonałego zapoznania się nawet z tymi najbardziej zaawansowanymi technikami negocjacji.

Gamma - Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw


Szkolenia z negocjacji handlowych dla małych i dużych przedsiębiorstw

Szkolenia z negocjacji handlowych to niezwykle przydane edukacyjne zajęcia zarówno dla pracowników i kadry zarządzającej tych Małych, jak i nieco większych przedsiębiorstw. Tego rodzaju szkolenia są w pewnym sensie warsztatami, dzięki którym każdy z uczestników ma możliwość doskonałego zapoznania się nawet z tymi najbardziej zaawansowanymi technikami negocjacji.

Przede wszystkim jednak uczestnicy takiego szkolenia dowiedzą się, w jakich sytuacjach dana technika negocjacji powinna sprawdzić się zdecydowanie najlepiej, dając oczekiwane efekty. Tu warto dodać, że nie zawsze negocjacje są opłacalne, czasem bowiem występują zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym takie sytuacje, w których niestety czy nam się to podoba czy też nie, negocjacje mogą przynieść zdecydowanie więcej negatywnych odczuć i skutków, niż tych pozytywnych efektów.

Wielu specjalistów zajmujących się na co dzień prowadzeniem szkoleń, techniki negocjacji porównuje do sportu. Dlaczego właśnie tak? Otóż negocjacje mają wiele podobieństw ze sportem.

Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku nie zawsze wygrywa mistrz. Nie zawsze też to, że ktoś jest w czymś niemal doskonały oznacza, że nie musi się już dalej szkolić i starać się o pozyskiwanie nowych, coraz bardziej wartościowych umiejętności i zdobycie znacznie większej wiedzy. W negocjacjach bardzo zgubna może być rutyna.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zwiększ swoją skuteczność w sprzedaży w modelu B2B. Wszystkich zainteresowanych tematyką zaawansowanych technik sprzedaży B2B zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, szkolenie jak zwiększać sprzedaż, szkolenia handlowe.

Stosowanie przez cały czas tych samych technik może być niezwykle zgubne i doprowadzić do tego, że nawet największy negocjator będzie odnosił coraz więcej porażek na obszarze, który dotychczas obfitował dla niego w same sukcesy. Rutyna bowiem w tym przypadku (jednak nie tylko) wiąże się nie tyle z utrata umiejętności, co z niemożnością spojrzenia z dystansem na swoje działania, co zdecydowanie obniża ich skuteczność.

Osoby opracowujące szkolenia z zakresu negocjacji, a także je prowadzące starają się przede wszystkim starają się:

  • przekazać uczestnikom szkolenia z negocjacji handlowych jak najbardziej obszerną wiedzę dotyczącą konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w przedsiębiorstwach (co w pewnym stopniu często można przy pewnych modyfikacjach wykorzystać także i w życiu prywatnym), a także budowania pozytywnych relacji zarówno ze współpracownikami jak partnerami w negocjacjach,
  • nauczyć osoby uczestniczące w szkoleniach rozpoznawania handlowych technik negocjacyjnych, które mogą być na nich stosowane w czasie rozmów z partnerami handlowymi itd.,
  • nauczyć technik negocjacyjnych kursantów poprzez praktyczne ćwiczenia, ograniczając tym samym ilość często zbędnej w tego typu edukacji teorii.

Każde ze szkoleń z negocjacji handlowych w zależności od jego stopnia zaawansowania zawiera co najmniej kilka bloków tematycznych, które bardzo szczegółowo skupiają się na poszczególnych elementach związanych z prowadzeniem negocjacji w stosunkach handlowych.

Wiele z tego typu szkoleń skupia się na przekazaniu osobom uczestniczącym w zajęciach wiedzy dotyczącej właściwego przygotowania do rozpoczęcia i prowadzenia negocjacji.

Choć wiele osób nie zadaje sobie z tego sprawy, to jednak właściwe przygotowanie do rozpoczęcia i prowadzenia negocjacji ma bardzo często wręcz kluczowe znaczenie dla ich powodzenia i osiągnięcia przy tym możliwie jak najkorzystniejszych rezultatów.

Przy przygotowaniach do negocjacji należy przede wszystkim pamiętać o elementach takich jak:

  • poddanie zdefiniowaniu (w sposób możliwie jak najbardziej obiektywny) zarówno swoich własnych umiejętności, jak i potrzeb oraz oczekiwań, co do efektów prowadzonych negocjacji handlowych,
  • zapoznanie się z charakterystyką zespołu negocjacyjnego (jeśli oczywiście takowy istnieje),
  • zaplanowanie miejsca oraz struktury negocjacji (choć tu należy mieć także na względzie, że wraz z biegiem prowadzonych negocjacji pewne elementy mogą zostać poddanie znacznym modyfikacjom),
  • dla osiągnięcia zamierzonych efektów prowadzonych negocjacjo handlowych bardzo często niezbędne może się okazać przeanalizowanie możliwej strategii drugiej ze stron negocjacji – nie jest to z pewnością najłatwiejsze zadanie, jednak odpowiednio przeprowadzone może doprowadzić negocjatora do osiągnięcia wyznaczonego celu.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak prawidłowo i zgodnie z celem poprowadzić prezentację? Jakie są podstawowe techniki sprzedaży? Jak uzyskać najlepszy możliwy wynik negocjacji? Jak obecnie skutecznie sprzedawać przez telefon? Zobacz nasze szkolenia. Zapoznaj się z nimi.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025