Szkolenie z negocjacji

Zakłada się, że aby szkolenia z negocjacji były skuteczne, przeprowadzane powinny być na grupie szkoleniowej liczące sobie nie więcej niż 10, maksymalnie 12 osób. Z pewnością program szkolenia jest tak dopracowany aby jego uczestnicy nabyli umiejętności takie jak:

zdjęcie - (the_title())

     

    Zakłada się, że aby szkolenia z negocjacji były skuteczne, przeprowadzane powinny być na grupie szkoleniowej liczące sobie nie więcej niż 10, maksymalnie 12 osób. Z pewnością program szkolenia jest tak dopracowany aby jego uczestnicy nabyli umiejętności takie jak:
    - doskonałe opracowywanie strategii przeprowadzania negocjacji w każdej, nawet z pozoru najtrudniejszej sytuacji
    - skuteczna negocjacja zarówno w skali mikro jak i makro
    - zastosowanie odpowiedniej techniki negocjacji, dopasowana idealnie do sytuacji w jakiej negocjacje są przeprowadzane.
    Podczas przeprowadzanego szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji uczestnicy przede wszystkim nauczyć się muszą określania jasno i precyzyjnie celu negocjacji. W czasie nauki niezwykle ważne jest również zdobycie umiejętności polegających na sporządzaniu strategii negocjacji, dopasowanych idealnie do sytuacji w jakiej są one przeprowadzane. W szkoleniach z zakresu negocjacji dużo ważniejsze niż sucha teoria są zajęcia praktyczne, dlatego też organizatorzy opracowując program kursu opierają się przede wszystkim na tym. Oto kilka przykładów bloków tematycznych, które są niemal obowiązkowym punktem każdego szkolenia z zakresu negocjacji.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.


    1. Przygotowanie do rozmów negocjacyjnych - na tym etapie uczestnicy szkolenia uczulani są na sposoby poznania swojego rozmówcy i szybkiego precyzowania zarówno celu jak i zadań niezbędnych w określonej negocjacji.
    2. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę o technikach negocjacyjnych w praktyce. W tym etapie uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi tego, jak ważne w technikach negocjacyjnych są takie elementy jak właściwy dobór słów, umiejętność robienia dobrego pierwszego wrażenia, odpowiedni dobór treści do stylu wypowiedzi itd.
    3. Jakie są cechy dobrego negocjatora i jak je umiejętnie w sobie pielęgnować ( bądź jeśli trzeba nauczyć się ich od podstaw).
    4. Najważniejsze zasady przy prowadzeniu skutecznej negocjacji.
    5. Jak zakończyć negocjację, aby odnieść pełen sukces i osiągnąć maksymalnie satysfakcjonujący ich wynik.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.