Zakłada się, że aby szkolenia z negocjacji były skuteczne, przeprowadzane powinny być na grupie szkoleniowej liczące sobie nie więcej niż 10, maksymalnie 12 osób. Z pewnością program szkolenia jest tak dopracowany aby jego uczestnicy nabyli umiejętności takie jak:
Zakłada się, że aby szkolenia z negocjacji były skuteczne, przeprowadzane powinny być na grupie szkoleniowej liczące sobie nie więcej niż 10, maksymalnie 12 osób. Z pewnością program szkolenia jest tak dopracowany aby jego uczestnicy nabyli umiejętności takie jak: - doskonałe opracowywanie strategii przeprowadzania negocjacji w każdej, nawet z pozoru najtrudniejszej sytuacji - skuteczna negocjacja zarówno w skali mikro jak i makro - zastosowanie odpowiedniej techniki negocjacji, dopasowana idealnie do sytuacji w jakiej negocjacje są przeprowadzane. Podczas przeprowadzanego szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji uczestnicy przede wszystkim nauczyć się muszą określania jasno i precyzyjnie celu negocjacji. W czasie nauki niezwykle ważne jest również zdobycie umiejętności polegających na sporządzaniu strategii negocjacji, dopasowanych idealnie do sytuacji w jakiej są one przeprowadzane. W szkoleniach z zakresu negocjacji dużo ważniejsze niż sucha teoria są zajęcia praktyczne, dlatego też organizatorzy opracowując program kursu opierają się przede wszystkim na tym. Oto kilka przykładów bloków tematycznych, które są niemal obowiązkowym punktem każdego szkolenia z zakresu negocjacji.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
1. Przygotowanie do rozmów negocjacyjnych - na tym etapie uczestnicy szkolenia uczulani są na sposoby poznania swojego rozmówcy i szybkiego precyzowania zarówno celu jak i zadań niezbędnych w określonej negocjacji. 2. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę o technikach negocjacyjnych w praktyce. W tym etapie uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi tego, jak ważne w technikach negocjacyjnych są takie elementy jak właściwy dobór słów, umiejętność robienia dobrego pierwszego wrażenia, odpowiedni dobór treści do stylu wypowiedzi itd. 3. Jakie są cechy dobrego negocjatora i jak je umiejętnie w sobie pielęgnować ( bądź jeśli trzeba nauczyć się ich od podstaw). 4. Najważniejsze zasady przy prowadzeniu skutecznej negocjacji. 5. Jak zakończyć negocjację, aby odnieść pełen sukces i osiągnąć maksymalnie satysfakcjonujący ich wynik.
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? Szkolenie z negocjacji handlowych – zaawansowane nie tylko z nazwy!
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.