Szkolenie z negocjacji handlowych

Nie od dziś wiadomo, że negocjacje stanowią pewnego rodzaju grę psychologiczną, w której przewagę ma ten, kto potrafi celnie i bardzo zgrabnie operować niepodważalnymi argumentami.

Gamma - Szkolenie z negocjacji handlowych

Szkolenie z negocjacji handlowych


Dlatego też, bardzo cenne dla niejednego pracodawcy jest odbycie certyfikowanego szkolenia z zakresu negocjacji handlowych. Umiejętność negocjacji jest szczególnie pożądana u pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, kadry kierowniczej czy specjalistów, którzy każdego dnia biorą udział w wielu różnych negocjacjach.

Takie szkolenia niosą ze sobą wiele zalet dla ich uczestników, między innymi:

  • rozwój szeroko rozumianych umiejętności neogcjacyjnych
  • poznanie własnych predyspozycji w negocjacjach
  • naukę i doskonalenie strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
  • poznanie styli negocjacyjnych
  • nauka radzenia sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Choć wiele szkoleń może nieco różnić się pomiędzy sobą pewnymi poruszanymi zagadnieniami. to jednak wiele tematów, pojawia się na każdym z nich niezależnie kto je prowadzi i organizuje.

 

Chciałbyś rozszerzyć działania sprzedażowe poza spotkanie z klientem? Może chciałbyś uzyskiwać lepszą skuteczność z rozmowy z klientem albo chcesz zostać lepszym negocjatorem? Zobacz nasz dział: sprzedaż szkolenia i m.in.:
Wybierz najlepszą firmę szkoleniową roku.

 

Są to takie tematy jak:

  • Podstawowa wiedza o każdym z etapów prowadzonych negocjacji - w tej części kursanci przygotowują się do określenia najważniejszych celów prowadzenia negocjacji oraz zbierają wszystkie niezbędne informacje, jakie będą im niezbędne w rozmowie z klientem.
  • Pomost negocjacyjny czyli coś pomiędzy kooperacją a konfliktem.
  • Przebieg negocjacji, czyli ich obszar, skuteczność, style, alternatywy, manipulacja.
  • Negocjacje wokół stanowisk - wysokość początkowej oferty oraz rodzaje skutecznych ustępstw wobec klientów.
  • Techniki, taktyki i triki negocjacyjne.
  • Wyczuwanie i odpowiednia reakcja na zachowania i intencje rozmówcy.
  • Zadawanie właściwych pytań, czyli jedna z największych potęg negocjacji.
  • Skuteczne wywieranie wpływu na rozmówcę, czyli jak odpowiednio wybrać strategię i metody negocjacyjne, jakimi technikami wpłynąć na określony typ człowieka, czym jest blef negocjacyjny, jak kontrolować emocje i zachowania rozmówcy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza