Szkolenie z obsługi klienta
Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy.

Szkolenia z obsługi klienta
Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy. Zwiększenie wyników sprzedażowych poprzez wzrost zadowolenia wśród klientów obecnych, a co za tym idzie poprawa wizerunku firmy to jedna z podstawowych korzyści. Szkolenie uczy również wielu nowych technik sprzedażowych, dzięki czemu wzrasta satysfakcja i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Warsztaty i szkolenia poprawiają zadowolenie z wykonywanej pracy u pracowników firmy, pracownicy rozwijają się zawodowo dzięki czemu są również bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Uczestnicy szkolenia wzmacniają swoje poczucie pewności siebie i dużo lepiej radzą sobie w późniejszej pracy zawodowej.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.Program szkolenia z obsługi klienta
Każda szkoła szkoleniowa posiada wypracowany własny ramowy program szkoleniowy. Jednak do podstawy takiego programu należy kilka niezbędnych punktów. Jednym z nich jest teoretyczny wykład na temat profesjonalnej obsługi klienta. Pozwala to na zapoznanie się z tematem, nakreślenie podstawowych błędów w obsłudze klienta. Podczas wykładu uczestnicy szkolenia poznają potrzeby i oczekiwania od strony klienta. Jest to dobry początek do dalszej dyskusji. Kolejnym ważnym tematem poruszanym podczas szkolenia jest profesjonalna komunikacja z klientem. Uczestnicy szkolenia uczą się jak prawidłowo rozmawiać z klientami, jak prowadzić rozmowę telefoniczną, by uzyskać pożądany efekt oraz jak ważny jest kontakt elektroniczny. Szkolenie nakreśla również podstawy savoir-vivre w biznesie oraz prawidłowej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Każde szkolenie powinno również nakreślać mogące wystąpić trudności podczas kontaktu z klientami i sposoby radzenia sobie z nimi. Szkolenie z obsługi klienta uczy uczestników również jakie są podstawowe typy klientów. Wiedza o typach psychologicznych klientów oraz sposobach podejścia do danego typu klienta jest kluczowa w profesjonalnej i prawidłowej obsłudze.
Obsługa klienta jest ważnym i decydującym czynnikiem o tym jak widzą nas klienci, ponieważ klient nie ma bezpośredniej możliwości spotkania się z ważnymi figurami firmy czy dużego przedsiębiorstwa. Na co dzień ma bezpośredni kontakt właśnie ze sprzedawcami.
To właśnie postawa sprzedawców i ich nastawienie i podejście do klienta ma znaczenie czy klient zostanie u nas na dłużej czy wyjdzie niezadowolony i zrobi nam negatywną opinię w sieci i lokalnym społeczeństwie.
Dlatego warto inwestować w szkolenia z zakresu obsługi klienta, aby każdy sprzedawca w twojej firmie był poinformowany i uświadomiony jak ważną rolę pełni w firmie. Jego postawa i jakość obsługi klienta ma kluczowe znaczenie w tym jaką sprzedaż i jak dużo klienta będzie pozyskiwała firma.
Po takim ukończonym szkoleniu sprzedawcy i inni pracownicy danej firmy będą posiadali takie umiejętności jak: wysoki zakres umiejętności obsługi klienta, efektywna komunikacja pomiędzy sprzedawcą a klientem, unikanie trudnych tematów podczas rozmowy z klientem na korzyść firmy ale także korzyść klienta, skuteczne reagowanie w trudnych sytuacjach z trudnymi klientami, jak sprostać wymaganiom trudnych klientów, jak powstrzymywać negatywne emocje w pracy, jak cieszyć się pracą, którą się wykonuje, jak cieszyć się zadowoleniem klienta, jak entuzjastycznie przychodzić do pracy.
Te wszystkie umiejętności składają się w całość tego jak będzie funkcjonowało twoja firma.
Każda piramida ma swoją podstawę, która jest najszersza u dołu i to jest jej podstawa. Jeśli nie jest ona wystarczająco mocna to piramida może ulec zawaleniu. Tak samo jest z firmą. Jeżeli pracownicy, którzy są na najniższym szczeblu nie dają z siebie maksimum aby przynosić firmie korzyści, to firma może upaść ponieważ nie jest dobrze zorganizowana.
Warto jest zadbać o ten fundament firmy czyli sprzedawców, którzy mają ogromny wpływ na sprzedaż firmy i ilość pozyskiwanych klientów. Inwestycja w szkolenia dla sprzedawców jest dobrą inwestycją w całą firmę na wiele lat a może i pokoleń.
Ta ostatnia forma zyskuje coraz bardziej na popularności, pozwala bowiem z jednej strony na sprawdzenie jak sprzedawca odnosi się do różnego typu klientów (kontrolujący może się wcielić w różne role), a z drugiej podnosi jakość obsługi, jeżeli pracownicy mają świadomość, że w każdej chwili mogą zostać poddani ocenie przez nieznajomą osobę.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zobacz nasze najciekawsze szkolenia dla sprzedawców:- Dyrektor sprzedaży szkolenie. Czy handlowcy mogą generować leady sprzedażowe?
- Techniki negocjacji handlowych. Budowanie fundamentu zaufania jest kluczowe w kontakcie z klientem
- Sprzedaż narracyjna szkolenie online. Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami.
Poznają na nim nie tylko zasady savoir vivre’u biznesowego, uczestnicy także będą mieć okazję rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, czy nawiązywania relacji.
W związku z tym, każda z osób bezpośrednio związana ze sprzedażą czegokolwiek (kelner, sprzedawca samochodów, czy ubezpieczeń na życie) powinien gruntownie zapoznać się z oferowanym towarem, czy usługą.
I nie wystarczy tu tylko dać broszury dostępne klientom. Jego wiedza powinna być na tyle głęboka, by był w stanie poradzić sobie z pytaniami dociekliwego potencjalnego kupca (a wiadomo, że prędzej czy później na takiego się trafi – choćby właśnie na owego wspomnianego wcześniej Tajemniczego Klienta).
Wielu z nas w czasie codziennych czynności, takich jak robienie zakupów, wizyta w banku czy operatora sieci komórkowej, spodziewa się nie tylko bardzo kulturalnej i miłej obsługi, ale i zrozumienia wszystkich naszych potrzeb i czasem dość skomplikowanych wymagań. Cierpliwość i życzliwość to również cechy niezwykle oporządzane, w przypadku osób pracujących na stanowisku sprzedawcy. Dlatego pojawia się coraz więcej szkoleń, które swoją tematyką obejmują profesjonalną obsługę klienta. Pierwszym zagadnieniem, jakie omawiane jest w czasie takiego szkolenia jest definicja i rola klienta w procesie sprzedażowym. Kolejna tematyka obejmuje zagadnienia związane z pierwszym kontaktem z klientem, jego znaczeniu oraz zasadach komunikacji werbalnej i niewerbalnej na linii klient – sprzedawca.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zobacz nasze najciekawsze szkolenia dla sprzedawców:- Dyrektor sprzedaży szkolenie. Czy handlowcy mogą generować leady sprzedażowe?
- Techniki negocjacji handlowych. Budowanie fundamentu zaufania jest kluczowe w kontakcie z klientem
- Sprzedaż narracyjna szkolenie online. Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami.
Kolejnym tematem jest zrozumienie klienta i jego potrzeb. Tu kursanci dość szczegółowo zostaną zapoznani z zasadami zadawania pytań, nauczą się jak budować relację poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów. Prowadzący szkolenie przedstawi także najczęstsze sytuacje w jakich dochodzi do nieporozumień pomiędzy sprzedawcami a klientami. Pokazane zostaną także warianty rozwiązywania oraz zapobiegania takim konfliktom. Duża część zajęć teoretycznych jak i praktycznych szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta obejmuje tematykę związaną z językiem korzyści, czyli jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu dla obu stron rozwiązaniu. Niezwykle ważną częścią szkolenia są zajęcia z prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem, przy zachowaniu jak najwyższego poziomu jakości obsługi. Bardzo ważna w przypadku sprzedawcy, jest umiejętność radzenia sobie z tak zwanym trudnym klientem, dlatego też tematyka szkoleń z profesjonalnej obsługi klienta dość szczegółowo omawia to zagadnienie. Najczęstszymi tematami pojawiającymi się w tej części szkolenia jest dekalog sprzedawcy pozwalający na radzenie sobie trudnych sytuacjach, techniki zarządzania reklamacjami, jak rozpoznać zażalenie i reklamację czy sposoby rozwiązywania problemowych sytuacji.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej