Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta dedykowane jest przede wszystkim tym osobom, które na co dzień zajmują się właśnie obsługą klienta.

Gamma - Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta

Dla własnych potrzeb na takie szkolenie możemy udać się we własnym zakresie, jednak coraz częściej pracowników delegują zarządzający firmą w której pracują, aby podwyższyć standardy obsługi klienta w ich firmie.

Pracownik po takim szkoleniu daje wiele korzyści dla firmy której jest pracownikiem:

  • wzrasta jakość obsługi klienta – zadowolony bardzo chętnie wróci w miejsce, w którym został bardzo miło i profesjonalnie potraktowany
  • znacznie zmniejsza się ilość składanych przez klientów reklamacji
  • wzmocnienie postawa nakierowanych na potrzeby klientów
  • wraz z zadowoleniem wzrasta lojalność klientów
  • nic tak dobrze nie buduje pozytywnego wizerunku firmy jak zadowoleni klienci.

Zagadnienia i bloki tematyczne szkolenia układane sa przez profesjonalistów, którzy starają się jak najlepiej potrafią, aby uczestnicy szkolenia zrealizowali następujące cele:

  • byli bardzo dobrze przygotowani do bezpośredniej obsługi klienta
  • podnieśli swoje umiejętności komunikacyjne
  • poznali techniki i narzędzia, jakie wykorzystuje się w profesjonalnej obsłudze klienta
  • nauczyli się obronnego wyjścia z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji
  • rozwijanie bardzo przydatnych przy pracy z klientem umiejętności odmawiania, reagowania na atak i krytykę.

Obowiązkowym punktem każdego szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jest:

  • zapoznanie się z każdym typem klienta oraz zachowaniami, jakimi do danego typu powinny być stosowane
  • narzędzia pomagające w radzeniu sobie z tak zwanym ”trudnym klientem”
  • jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, jakie wzbudzają często niezbyt mili i wymagający klienci
  • techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, pytania.

Po zaliczeniu szkolenia każdy z jego uczestników otrzymuje imienny certyfikat uczestnictwa. Wszystkie materiały dydaktyczne zapewnia organizator, a po zakończeniu szkolenia kursanci otrzymują je na wyłączność, na wypadek gdyby chcieli odświeżyć zdobytą wiedzę.

Jak zostać hunterem sprzedaży? Jak szybko wyjść z mentalnego zniechęcenia i skutecznie budować napęd sprzedażowy? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta? Jak poprawić umiejętności negocjacyjne?

Pracownicy działów obsługi klienta zawsze stanowią jedną z najważniejszych wizytówek świadczących o klasie przedsiębiorstwa. To w jaki sposób pracownicy tego działu podchodzą do załatwiania spraw ze wszystkimi klientami wpływa na opinię firmy.

A im jest ona lepsza tym przyciąga do siebie większe grono potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanym przez przedsiębiorstwo produktem czy usługą.

 
Dzięki odbyciu takiego szkolenia pracownicy działu obsługi klienta:
  • zyskają motywację do ciągłego doskonalenia sposobów profesjonalnej obsługi klienta,
  • poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta,
  • zyskają umiejętność zastosowania w praktyce nowo zdobytej wiedzy.
 
Tematyka szkoleń z zakresy profesjonalnej obsługi klienta w rzeczywistości jest bardzo bogata i obszerna.

Wszystko tak naprawdę zależy od programu. Szkolenia dla początkujących mają nieco mniejszy zakres wiadomości niż te szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, które docelowo przeznaczone są dla osób już od dłuższego czasu pracujących w dziale obsługi klienta.

Oto przykładowa lista tematów, które mogą się pojawić zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku szkolenia.

  • Jakie korzyści daje walka o zadowolenie każdego klienta korzystającego z usług czy produktów danego przedsiębiorstwa?
  • Jak zadbać o zadowolenie klienta?
  • Jak postawę sprzedającego odbiera kupujący?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego.
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta zewnętrznego.
  • Jak wykorzystać umiejętności komunikacyjne przy profesjonalnej obsłudze klienta?
  • Jak rozmawiać z klientem aby osiągnąć maksymalne korzyści? Ten temat bardzo często omawiany jest na każdym szkoleniu bardzo obszernie, z uwzględnieniem scenek obrazujących scenariusze ”z życia wzięte”, dodatkowo nagrywane kamerą, aby w późniejszym czasie cała grupa szkoleniowa miała możliwość dokładnego przeanalizowania każdej ze scenek.
  • Analiza mocnych stron sprzedającego.
  • Analiza słabych stron sprzedającego. Pomysły na ich wyeliminowanie z codziennej obsługi klienta.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025