Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji

Techniki sprzedaży połączone z umiejętnym zastosowaniem odpowiednich technik negocjacji stanowią klucz to sukcesu, jakim jest bardzo wysoka sprzedaż. Często taką wiedzę sprzedawcy zdobywają na szkoleniach z technik sprzedaży i negocjacji.

 

Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji

Odbycie takiego szkolenia z całą pewnością znacząco poszerza wiedzę i horyzonty danego sprzedawcy. Takie szkolenia, bardziej przypominają trening umiejętności, niż standardowy kurs, z wielogodzinnym przekazywaniem przez prowadzących suchej, czysto teoretycznej wiedzy, którą niekiedy dość trudno jest przenieść na codzienną pracę zawodową.

Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji uczestników uczy przede wszystkim:

  • kompetencji komunikacyjnych
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych i niezbyt niekiedy oczywistych
  • metod asertywnego reagowania na wszelkie próby manipulacji
  • podstawowych technik negocjacji w zależności od typu charakteru danego klienta
  • asertywnych reakcji na próbę wyprowadzenia z równowagi rozmówcy
  • najlepszych metod komunikacji z tak zwanym trudnym klientem
  • radzenia sobie z presją czasu
  • zapozna się z najtrudniejszymi sytuacjami, jakie mogą przydarzyć mu się podczas procesów związanych z negocjacjami czy sprzedażą
  • podstawowych technik wpływania na decyzję rozmówcy.

Takie szkolenia bardzo często przebiegają według ściśle określonego planu, z podziałem na części omawiające i ćwiczące poszczególne zagadnienia. Oto kilka takich przykładów omawianych tematów na szkoleniu z technik sprzedaży i negocjacji.

  • CZĘŚĆ 1
    Identyfikacja klienta – na tym etapie kursanci uczą się jak rozpoznawać poszczególne typy klienta oraz jak w sposób najwłaściwszy i najskuteczniejszy prowadzić z nimi negocjacje handlowe.
  • CZĘŚĆ 2
    Trudny klient a relacje handlowe – ta część pokazuje przede wszystkim jak należy postępować w przypadku, gdy sprzedawca ma doczynienia np. z manipulatorem, klientem roszczeniowym, agresywnym czy takim, który wszystko wie zdecydowanie najlepiej.
  • CZĘŚĆ 3
    Rozmowa sprzedażowa z każdym typem klienta – tu uwagę skupia się w szczególności na tych trudnych, z którymi rozmowy są często bardzo problematyczne, a nawet nieco stresujące.
Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Szukasz dobrych szkoleń menedżerskich, sprzedażowych czy rozwoju osobistego? Zobacz:

Gamma – firma szkoleniowa roku.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025