Techniki prezentacji – jak dotrzeć do słuchaczy?
Celem prezentacji jest wzbudzenie zainteresowania słuchaczy oraz ich ciekawości. Ważny jest także odpowiedni kontakt ze słuchaczami, dzięki temu poczują się oni ważni oraz zainteresują się przedstawianym tematem.
Prezentacja- 3 ważne części
Każda prezentacja powinna składać się z 3 części. Bardzo ważny jest wstęp, powinien on być bardzo ciekawy i zainteresować słuchaczy. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i o tym należy pamiętać. Następnie przechodzimy do części właściwej.
Tutaj możemy także zaprezentować dodatkowo prezentację, bądź też slajdy. Ostatnim krokiem jest zakończenie. Może ono być podsumowaniem, ale również umacnia wiarygodność i wpływa w dużej mierze na ocenę.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poprowadź swój zespół do sukcesu i rozwijaj swoje kompetencje menadżerskie dzięki naszym szkoleniom menadżerskim Zobacz też:Warto także zadbać o odpowiednią prezencję. Zatem ubiór musi elegancki i schludny. W żadnym wypadku nie można postawić na awangardowe ubrania i intensywną kolorystykę, gdyż to nie wpływa pozytywnie na naszą wiarygodność. Trzeba także odpowiednio rozpocząć prezentację, otóż przed samą przemową warto poczekać chwilę, aż wzbudzimy zainteresowanie odbiorców.
Gdy już zwrócimy ich uwagę możemy przejść do części właściwej. Tutaj warto również pamiętać, aby prezentacji nie rozpoczynać od żartów, gdyż nie jest to dobrze widziane, ani też postrzegane.
Łączy nas biznes
Przemawiając należy dotrzeć do słuchaczy i pokazać im, że mamy wspólny mianownik. Należy więc podkreślić swoje kwalifikacje oraz wiedzę. Można też odrobinę opowiedzieć o swoim doświadczeniu. Jako, ze takie relacje powinny wiązać się z korzyściami trzeba więc powiedzieć o nich. Co słuchacze mogą wynieść z prezentacji i jakie korzyści osiągną.
Sztuka wystąpień i prezentacji
Niezależnie od tego jak „ładna” jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami,…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















