Niezależnie od tego, jak duża jest firma, ilu ma pracowników i jak dobrze opracowane strategie sprzedaży trzeba pamiętać o tym, że na końcu całego łańcucha jest zawsze sprzedawca, który ma bezpośredni kontakt z klientem. Nawet jeżeli transakcja odbywa się poprzez internet lub telefoniczne, to właśnie on jest na pierwszej linii frontu walcząc o finalny sukces sprzedażowy.
Dlatego szkolenie z negocjacji jest pozycją obowiązkową dla wszystkich obecnych i przyszłych sprzedawców.
Taka jak każda armia ma dowódców, generałów i cały sztab i szeregowców walczących bezpośrednio na froncie, tak samo firmy mają swoje zarządy, strategie i pracowników frontowych, którzy muszą realizować określone cele.
Dlatego też, jak łatwo z tego wywnioskować podstawą sukcesu jest dobrze przeszkolony, rzetelny pracownik – sprzedawca, który będzie w stanie poradzić sobie z każdym klientem i dodatkowo jeszcze zachęcić innych do stania się klientami.
Co więcej trzeba pamiętać, że obsługa klienta, sprzedaż i wszystko co związane jest z kontaktem z klientem to często jedyny element firmy z jakim mają kontakt potencjalni klienci. Tym samym należy właśnie do tego segmentu przywiązywać jak największą wagę.
Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Oto nasze szkolenia ze sprzedaży:
Wybierz szkolenia Gammy! Zaufaj firmie szkoleniowej roku
Można bowiem mieć wszystko doskonale rozplanowane, przygotowane i wyprodukowane, jeżeli jednak będzie zawodzić kontakt z klientem wszystko to nie zda swojego egzaminu i tym samym nie przyniesie oczekiwanego zysku. Trzeba zatem określić co jest tak naprawdę zadaniem sprzedawcy.
Niezależnie zatem, czy będzie to sprzedaż bezpośrednia czy tez teleinformatyczna, sprzedawca powinien przede wszystkim:
właściwie określić potrzeby klienta,
znalezienie porozumienia z klientem w przedmiocie jego oczekiwań i korzyści płynących z zakupu,
stopniowe ograniczenie pola wyboru,
rekomendacja, wskazanie i delikatna sugestia bywają najlepsza bronią,
w odbiorze klienta, wszystkie przedstawione oferty powinny odpowiadać jego potrzebom i być wyrazem zrozumienia ze strony sprzedawcy.
Całość działań sprzedawcy często sprowadza się po prostu to rzetelnego przedstawienia oferowanego produktu. Tym samym to jego rolą jest, by oferowany towar przedstawić w takim świetle, które najlepiej uwydatni jego zalety i zaspokojenie potrzeb klienta.
Dlatego też tak ważne jest, by uwypuklać zalety i jednocześnie skrywać słabe punktu danego produktu. W najlepszym przypadku przedstawiać takie jego elementy, jak cena jako coś przemawiającego na korzyść kupującego.
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę – co lubi dany klient, co na niego działa, a co wręcz przeciwnie. Sprzedaż z wykorzystaniem MBTI uczy nowego sposobu przygotowania i prowadzenia procesu sprzedaży. Zapraszamy na kurs sprzedaży w oparciu o MBTI!
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.