STREFA WIEDZY

Artykuły

 

Świadoma obsługa klienta |
Emocje nawet te najbardziej pozytywne nie są dobrym doradcą. Szkolenia sprzedażowe z reguły dotyczą tego, że nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami opiera się przede wszystkim na walorach merytorycznych niż stricte emocjonalnych.
Sprzedaż w sklepie internetowym |
Sprzedaż już dawno wyszła z ram sklepowych lad i różnego rodzaju straganów. Co ważne dzisiaj pod pojęciem sklep coraz częściej rozumie się internetową witrynę za pośrednictwem, której można kupić dokładnie to samo co w sklepie stacjonarnym, często...
Sprzedaż telefoniczna |
Od dawna już można spotkać się z innymi formami sprzedaży niż ta tradycyjna czyli twarzą w twarz. Rozwój narzędzi komunikacyjnych sprawił, że coraz częściej docierają do nas oferty poprzez takie kanału, jak telefon czy Internet.
Przez obsługę do sukcesu |
Może się wydawać, że nie ma nic trudnego w obsłudze klienta. Posadzimy obojętnie kogo za ladą, czy pod telefonem i będzie nam zarabiał pieniądze. Taka dość lekceważąca postawa wobec tych, którzy mają być głównym źródłem utrzymania firmy to częsty...
Dostrajanie się do klienta |
Od zawsze jest tak, że nie wszyscy klienci będą zadowoleni. Chcąc nawet przychylić im nieba może natrafić na niezadowolenie, które objawi się w postaci agresji werbalnej. W takich sytuacjach rola sprzedawcy urasta do rangi niemal sapera, który...
Klient nasz pan |
Obsługa klienta ma na celu nie tylko to, by zadowolić obecnego akurat w naszej firmie kontrahenta ale także sprawić, że opinia o naszej działalności szła w świat przysparzając nam nowych klientów
Turkusowe firmy w Polsce |
Turkusowe zarządzanie przede wszystkim oparte jest na sprawnej pracy całego zespołu, w dążeniu do wspólnego celu. Praca w grupie przede wszystkim w tym wypadku ma na celu nadanie poczucia sensu życia, pozwala na rozwój osobisty, oferuje...
Kto jest klientem? |
Profesjonalne obsługa klienta to coś więcej niż umiejętność szybkiego i sprawnego kasowania towarów, czy prezentowania towaru. Znajomość odpowiednich technik pozwoli nie tylko na zadowolenie obsługiwanych osób ale także poszerzyć bazę klientów i...
Serce każdej firmy |
Wbrew pozorom sercem każdej firmy nie jest biuro prezesa czy zarządu firmy. Osobami, które zawsze są pierwszymi reprezentantami są pracownicy sekretariatu...
Współczesne koncepcje zarządzania |
Jeśli ktoś jest bardzo zainteresowany tematem zarządzania z całą pewnością zauważył, że zarówno w polskiej jak i światowej literaturze corocznie pojawia się mnóstwo prac dotyczących rozmaitych koncepcji i metod zarządzania czy interpretacji...
Obsługa klienta w sklepie internetowym |
Szkolenia z obsługi klienta podkreślają zawsze istotność prawidłowej obsługi klienta. Nikogo nie trzeba chyba przekonywać o tym, jak bardzo jest ona ważna.
Wizja i misja firmy |
Wiele osób marzących i dążących do założenia własnej działalności gospodarczej, bardzo intensywnie niejednokrotnie zastanawia się nad tym, czy w dobie tak mocno rozwiniętej  konkurencji można istnieć na rynku, bez oryginalnej wizji?
Motywacja do pracy |
Motywacja do pracy, niezależnie od tego w jakiej branży pracuje dany pracownik, zawsze jest niezwykle ważna. Tak naprawdę każdy, w mniejszym lub większym stopniu jej potrzebuje. Nie da się ukryć, że motywacja do pracy stanowi o efektywności i...
Turkusowy model zarządzania, czyli organizacja bez przewodniczącego |
Według pewnych ekspertów z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem, model turkusowy jest najwyższym stopniem świadomości, z jakim można się spotkać w szerokim rozumieniu zarządzania organizacją. Turkusowe firmy przez specjalistów określane są...
Powody, dla których warto dbać o obsługę klienta |
Właściciele firm, inwestujący w szkolenia sprzedażowe dla swoich pracowników, doskonale wiedzą, że to się opłaca. W dzisiejszych czasach profesjonalna obsługa klienta i odpowiednie podejście do klientów są zdecydowanie kluczem do sukcesu.
Zarządzanie zespołem |
Wiele osób kojarzy funkcje kierownicze jedynie z prestiżem oraz swoistą władzą. Tymczasem, za sukcesem każdego menadżera stoi przede wszytkim jego zdolność do zarządzania zespołem.
Po co firmie projekt PMI? |
Współczesne przedsiębiorstwa już od pierwszych chwil swojego istnienia stają w szranki z licznymi konkurentami...
Jak zapewnić sprawną pracę przy projekcie? |
Obecnie na rynku istnieje duża oferta kursów pomagających w wyszkoleniu profesjonalnych liderów zespołów projektowych...
Certyfikat na bycie dobrym liderem |
To prawda, że przywódcy posiadają wrodzoną charyzmę, która motywuje innych do działania. Wielu z nich potrafi porwać tłum samymi słowami...
Warsztaty z komunikacji interpersonalnej |
Skuteczne porozumiewanie się w pracy. We wszystkich firmach niezwykle istotne jest, by w sposób prawidłowy komunikować się ze swoimi współpracownikami, z podwładnymi oraz z kadrą kierowniczą...
Szkolenie z kierowania zespołem |
Szkolenie z kierowania zespołem należy do szerokiej grupy szkoleń managerskich.
Bez asystentki ani rusz |
Żaden prezes nie poprowadziłby firmy bez swojej asystentki lub asystenta. Oburzające jest z jakim lekceważeniem często spotyka się ten zawód...
Zadowolony klient |
Większość osób, które zmieniają dostawcę usług telekomunikacyjnych, dostawców innych usług, sklepy, w których zazwyczaj robią zakupy deklarują, że zmiany dokonują ze względu na nieprofesjonalną obsługę w miejscu, do którego dotychczas byli...
Biuro zarządu działające zgodnie z prawem |
Biuro zarządu to coś więcej niż sekretariat. O ile sekretariat zajmuje się głównie zadaniami związanymi z reprezentacją firmy na zewnątrz i organizowaniem sprawnej pracy firmy to biuro zarządu posiada wiele zadań wynikających wprost z polskiego...
Zobacz artykuły na kolejnych podstronach: << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >>

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji