Jak zdobywać wiedzę z obsługi programów biurowych?
Każda praca biurowa wymaga posiadania umiejetności obsługi podstawowych programów biurowych. Aby ułatwić wykonywanie codziennych obowiązków z pomocą każdemu pracownikowi przychodzi access szkolenie, szkolenie z excela oraz szkolenie powerpoint.
Access szkolenie
Szkolenie MS Access przeznaczone jest między innymi dla początkujących użytkowników tego programu, którzy zajmują się przetwarzaniem informacji oraz tworzeniem w pracy różnorodnych raportów. Ponadto jest skierowane dla osób, które chcą zapoznać się z tym programem z punktu widzenia użytkownika bazy danych. Celem access szkolenie jest również szczegółowe zapoznanie się z zasadami działania tego programu.
Profesjonalni trenerzy uczą uczestników kursu budować bazy danych oraz pokazują jak nimi zarządzać. Ponadto na szkoleniu można dowiedzieć się jak praktycznie wykorzystywać bazy danych programu Access, tworzyć nowe bazy i uzupełniać je w przydatne elementy takie jak np. formularze do wprowadzania danych.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Szkolenie, które uczy jak używać średniozaawansowanych funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasno nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Zapraszamy na szkolenie EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Uczestników tego szkolenia interesują również:
Szkolenie z excela
Excel jest jednym z podstawowych narzędzi pracy na większości stanowisk biurowych, zatem znajomość najważniejszych zasad z obsługi tego programu znacznie usprawnia pracę biurową. Dzięki sprawnemu posługiwaniu się arkuszem kalkulacyjnym, każdy pracownik ma więcej satysfakcji z wykonywanej pracy, bo potrafi pewne zadania zautomatyzować i w znacznym stopniu uprościć.
Szkolenie z Excela obejmują nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz kursanci uczą się również jak poszczególne formuły oraz funkcje zastosować w praktyce. Wszystkie zajęcia są prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów z wieloletnim doświadczeniem. Na szkoleniach omawiane są wszystkie wersję programu.
Szkolenie powerpoint
Profesjonale szkolenie powerpoint ma na celu doskonalenie umiejętności tworzenia ciekawych prezentacji za pomocą aplikacji MS PowerPoint. Szkolenie z tego prgramu jest przeznaczone przede wszystkim dla tych osób, którzy w pracy zawodowej zajmują się przygotowywaniem różnorodnych prezentacji.
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik potrafi efektywnie używać program MS PowerPoint, w celu tworzenia oraz modyfikacji różnorodnych prezentacji komputerowych. Ponadto potrafi on tworzyć wzorcowe dokumenty prezentacji oraz wykorzystywać inne programy MS Office do współpracy z programem Power Point. Z oferty poszczególnych kursów korzystają zarówno pracownicy działów finansowych, jak i marketingu, sprzedaży oraz księgowości.