Komunikacja z klientem
Prawidłowa i skuteczna komunikacja z klientem może okazać się sukcesem. W przypadku bardzo wielu firm, długofalowa, bezpośrednia i efektywna komunikacja z klientem okazuje się być niezastąpiona. To właśnie dzięki porozumieniu z klientami wiele firm odnosi ogromne sukcesy, prowadzi skuteczną sprzedaż i mimo stosunkowo niewielkiego nakładu na marketing w firmie, nieustannie pozostaje bardzo silną konkurencją nawet dla większych od siebie przedsiębiorstw. Odpowiednio prowadzona komunikacja może pozwolić na przywiązanie klientów do danej marki, a tym samym zwiększyć sprzedaż.
Odpowiednio prowadzona komunikacja może pozwolić na przywiązanie klientów do danej marki, a tym samym zwiększyć sprzedaż.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zwiększ swoją skuteczność w sprzedaży w modelu B2B. Wszystkich zainteresowanych tematyką zaawansowanych technik sprzedaży B2B zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, szkolenie jak zwiększać sprzedaż, szkolenia handlowe.
Zadaniem dobrego sprzedawcy jest więc nastawienie na konsumentów, doskonała komunikacja i porozumiewanie się z nimi, a także pełna satysfakcja obydwu stron z udanej transakcji.
Ponadto, często wykorzystywaną jest rozmowa telefoniczna z klientem, z której warto korzystać, bowiem jest dostępna niemal zawsze, nawet kiedy klient bądź sprzedawca nie mają aktualnie możliwości się spotkać, sporadyczne komunikowanie się za pomocą telefonu również może pozostać doskonałą formą porozumiewania się z klientami.
Inne możliwości, to przede wszystkim wiadomości e-mail, przypomnienia za pomocą wiadomości SMS, czy też wykorzystywanie w celu komunikowania się różnego rodzaju platform i kanałów komunikacyjnych.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















